Hallo allemaal,
Ik denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken. Ik heb al gereageerd op een discussie waar een KPN medewerker of misschien wel eeen grote fan van KPN???????? zijn reacties heeft geplaatst, maar op die van mij komt geen reactie. Ik ben dus hoogzwanger en kan elk moment bevallen. Sinds 4 weken hebben wij plotseling geen telefoon meer. Wij hebben overigens surfen en bellen via het Hetnet. Eerst konden wij alleen niet gebeld worden, maar na een geweldige actie (Mevrouw we hebben het gevonden vanacht een harde reset en alles is opgelost) kunnen wij dus ook niet meer bellen. Terugzetten kan niet, het zit in de grond, u moet geduld hebben, we zijn er mee bezig, zijn zo´n beetje de standaard antwoorden. Er is eigenlijk niemand bij de KPN die mij nu eens kan vertellen wat er echt aan de hand is, want diegenen die er mee bezig zijn en weten wat het probleem is zijn telefonisch niet te bereiken. Ook via de mail een klacht gestuurd met mijn vragen en dan krijg je een prachtig antwoord die KPN standaard in hun systeem hebben staan. Er wordt dan verzocht om alleen nog telefonisch contact op te nemen. Wat heel handig is als de telefoon het niet doet. En ja MPHD (de KPNfan) of hoe je ook maar heet iedereen heeft tegenwoordig een mobiel. Ten eerste is prepaid bellen met de helpdesk niet goedkoop, het geld groeit niet bij iedereen op de rug, terugbellen doen ze niet. En ten tweede bewaar ik dat tegoed liever voor noodgevallen, een bevalling of zoiets. Maar goed. Mijn vraag, wat kan ik nog doen. Welke maatschappij maakt geen gebruik van KPN leidingen en hoe kom ik zo snel mogelijk weer aan een vaste telefoonlijn. Ik zou graag mijn internet even behouden nu we geen telefoon hebben. Help mij alsjeblieft.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Al 4 weken geen telefoon hoogzwanger en radeloos.
Re: Al 4 weken geen telefoon hoogzwanger en radeloos.
Heb je wel internet??? zo ja probeer eens de stekker van je experiabox ongeveer 10 seconden uit het stopcontact te halen mischien werkt dit.
BBNED en Tiscali gaan deels via een eigen netwerk maar alles gaat op den duur via het netwerk van KPN.
BBNED en Tiscali gaan deels via een eigen netwerk maar alles gaat op den duur via het netwerk van KPN.
Ja gelukkig heb ik wel internet. Het ligt ook niet aan de experiabox. Samen met de technische dienst is hier al verschillende keren naar gekeken. Zelfs met een tandenstoker het kleine resetknopje ingedrukt en geen resultaat. De eerste week was de helpdesk ook nog wel behulpzaam en hebben ze echt van alles geprobeerd, maar na de harde reset die zij ´s nachts hebben uitgevoerd was het afgelopen en wil niemand je meer te woord staan. Het enige antwoord dat ik kreeg was, het zit in de grond en we zijn er mee bezig. Het is inderdaad waar ik al bang voor was uiteindelijk ben je toch afhankelijk van de KPN leidingen. Een niet zo vriendelijke helpdesk medewerker heeft mij hierop ook gewezen. Ja mevrouw u kunt wel overstappen naar een ander maatschappij maar dan zit u met hetzelfde probleem hi hi. Dit kon ik niet echt waarderen.
Toch bedankt voor je tip. Het blijft toch raar dat je zo afhanklijk bent van 1 maatschappij en dat je echt met je rug tegen de muur staat en er niet doorheen komt.
Toch bedankt voor je tip. Het blijft toch raar dat je zo afhanklijk bent van 1 maatschappij en dat je echt met je rug tegen de muur staat en er niet doorheen komt.
-
Bellen via de kabelmaatschappij (Casema b.v.)?
Zit de draad wel goed?
De eerste weken heb je nog tevens normale telefoon,dus tijdelijk 2 lijnen met 1 nummer!
Daarna moet je Tel1 gebruiken voor telefoon aan te sluiten, Tel2 geeft vaak problemen, en is de stekker wel goed, die 4 draden dicht bij elkaar geven wel eens meer problemen, ik heb nu ook nieuwe stekkers, en als je Tel1 en Tel 2 gebruik is er vaker een probleem..
Je kunt op Tel 1 stekker wel 2 toestellen doen, maar beter is via dect draadloos, zoveel als je wilt!
Succes en kijk of de telefoon wel in deze goede zit, zelfs monteurs maken wel eens die fout helaas.
De eerste weken heb je nog tevens normale telefoon,dus tijdelijk 2 lijnen met 1 nummer!
Daarna moet je Tel1 gebruiken voor telefoon aan te sluiten, Tel2 geeft vaak problemen, en is de stekker wel goed, die 4 draden dicht bij elkaar geven wel eens meer problemen, ik heb nu ook nieuwe stekkers, en als je Tel1 en Tel 2 gebruik is er vaker een probleem..
Je kunt op Tel 1 stekker wel 2 toestellen doen, maar beter is via dect draadloos, zoveel als je wilt!
Succes en kijk of de telefoon wel in deze goede zit, zelfs monteurs maken wel eens die fout helaas.