LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al jaren tevreden over UPC diensten!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door hoffie »

Je moet KPN ook NA de gratis proefperiode wel of juist niet opzeggen, daar is een proefperiode voor.
Je hoeft KPN helemaal niet op te zeggen want dat doet UPC voor je zonder het te vertellen

Neal
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jun 2005 22:58

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door Neal »

Hallo iedereen weer,

We zijn nog steeds lekker bezig... jullie moeten toch echt BETER lezen... en reclames volgen enzo voordat je je ergens over uitspreekt...

KPN heeft een opzegtermein van 2 maanden...

UPC zegt KPN op dmv een bevesteging die de klant moet ondertekenen ... die is ook voor nummerportatie... UPC neemt het nummer over... en mensen gaan een maand bellen via UPC... als het in de maand niet bevalt geven ze dat aan en dan word er actie ondernomen en met een target van maximaal 2 dagen worden mensen terug gezet naar de KPN met hun huidige telefoonnummer.... Dus ik zie het probleem niet?

Dus even voor de duidelijkheid:

UPC zegt KPN OP En neemt het telefoonnummer over

Bevalt Digitale Telefonie niet?

UPC zet de betreffende klant terug naar KPN binnen 5 werkdagen (meestal 2 dagen)

Duidelijk nu allemaal?

Nou gelukkig... (niet iedereen is blond ;)) :twisted:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door agro »

En jij gelooft dat?
upc en iets doen wat ze niks opleverd, den ken je ze niet.
Ze reageren nog niet eens op aangetekende brieven faxen -mails of wat dan ook, en dan zouden ze tijdens een proefperiode wel correct handelen? geloof je zelf toch niet !!!
Zelfs bij aangetekende brieven verstuurd met bericht van ontvangst durven ze glashard te beweren dat ze deze niet hebben ontvangen.

Als ze eenmaal je handtekening hebben ben je de klos, bedenk wel voordat je met hen in zee gaat als ze je eenmaal gestrikt hebben kost het je ontzettend veel moeite ergernis en frustratie als je er onderuit wil.
Ze reageren nergens meer op als het niet precies in hun straatje past.
Nou gelukkig... (niet iedereen is blond )
De niet blonde zitten dus ook niet bij upc :oops:

Bezint eer gij met upc begint.

Rots
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 apr 2004 15:41

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door Rots »

Je hoeft KPN helemaal niet op te zeggen want dat doet UPC voor je zonder het te vertellen
Oh, dat wist ik niet.
Dan moet je misschien niet vertellen aan UPC dat je al bij KPN zit en een nieuw nummer nemen.
Ik weet neit of dat werkt.

Har

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door Har »

Agro.

Volgens mij sta jij niet op goede voet met UPC, slaap je er nog van en droom je erover, ze willen jouw echt niet meer als klant, wel voor een reclamespot ??.

Ik reageer op jouw verder niet meer en trek me een maandje terug, ik mis toch niets, het gejammer van jouw kan ik zo weer volgen.

nooitmeeraandelen
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 jul 2005 20:48

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door nooitmeeraandelen »

Wij hebben in 2002 (tweeduizendtwee) een modem retour laten halen en tot op de dag van vandaag geen borg retour gekregen. UPC zegt gestort te hebben maar kan (wil) dit niet bewijzen. Wij hebben van onze kant zelfs kopie-bankafschriften opgestuurd om te bewijzen dat we de borg n i e t hebben ontvangen. Nooit meer iets gehoord, totdat er iemand belde over digitale tefoon van UPC. Aan deze mevrouw vertelde ik dat ik lichtelijk onpasselijk werd van de naam alleen al.
Een paar weken later viel er een fake-nota op de mat, waarop stond dat de borg was teruggestort, er stond alleen geen datum bij, dus toch maar weer gebeld. En ja hoor, het welles-nietes spelletje had zomaar weer opnieuw kunnen beginnen, want deze mevrouw raadde ons aan onze bankafschriften te raadplegen. Ik heb haar vriendelijk verzocht gebukt te gaan staan en onze map met bankafschriften in ontvangst te nemen en ons daarna te schrappen uit het klantenbestand.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door agro »

ow willen ze mij niet meer als klant? dan kan je mij natuurlijk wel uitleggen waarom ik om de 3 a 4 maanden gebeld wordt of ik internet en telefoon bij ze zou willen afnemen.
En degene die mij belt wordt ook nog eens lastig als ik mededeel dat ze eerst maar eens het onbeschofte gespuis moeten ontslaan.
En voor de reclamespots hebben ze de tokkies al, lijkt me meer dan voldoende.

Ter gerustelling kan ik je mededelen dat sinds ik geen chello meer heb, ik uitstekend slaap, en heb ik die nare dromen ook niet meer.

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door VoIP »

Nou ik kan me er best iets bij voorstellen dat zo'n persoon wat 'lastiger' wordt als ie beticht wordt van onbeschoft gespuis. Het is nou niet wat je noemt de meest lichte vorm van beschuldiging.
Waar komt die onbeheersbare woede uit voort als ik vragen mag agro?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door agro »

Mijn frustratie t.o.v. upc komt voort uit het volgende:

Heb abbo gehad van chello, wat resulteerde in niets anders dan storingen iedere dag meerdere uren geen internet, vele faxen brieven telefoontjes hieraan besteed, niets hielp, werd regelmatig zeer onbeschoft te woord gestaan, en aan het lijntje gehouden, zeiden ze doodleuk dat monteur onderweg was, deze is nooit gearriveerd, na 1,5 jaar bleek dat er een printplaat in kastje aan de straat kapot was, waardoor soms wel en meestal niet werkte.
Tot overmaat van ramp werd er ook nog eens dubbel gefactreerd, na stornering van het afgeschreven bedrag en overmaking van het juiste bedrag ook nog eens afgesloten.
Hierna direct opgezegd, na 2 jaar moet ik borg modem nog steeds terug ontvangen.
Dit is in het kort weergegeven hoe ik met upc gevaren ben.

Har

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door Har »

Eindelijk AGPO SChrijft:


IK BEN GEFRUSTREERD , maar joh dat wisten we toch al een half jaar.

Een kapotte printplaat, hoe kun je het verzonen krijgen.

Neal
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jun 2005 22:58

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door Neal »

Agro:

Als je de algemene voorwaarden van UPC naleest kan je een schadevergoeding krijgen, en ik weet nu al dat je dit weer onderuit gaat halen van ja dat krijg ik toch nooit. Blijven bellen e.d. Brieven sturen blabla... ALLES helpt. Betalingen weigeren (mits je nog iets hebt van UPC).

Jij hebt toevallig weer de pech gehad dat je daar zat... er zijn MEER als genoeg mensen die wel tevreden zijn over UPC want anders zou dat bedrijf toch niet meer bestaan?

En ik snap niet dat je na 1,5 jaar storing nog steeds chello hebt... ik had 't zowiezo na een jaar opgezegd. Ik heb chello nu 4,5 jaar en 't bevalt mij nog steeds goed...

Dus zijken mag... maar hou d'r gewoon rekening mee dat UPC zichzelf flink aan het verbeteren is, en klachten zoals dit GOED te behandelen, waar ik zelf ook aan mededeel.

Hoop hierbij JOU weer genoeg geinformeerd te hebben, want volgens mij ben je zelf te lam om iets te ondernemen... zal wel geld genoeg hebben ofso? Of jij behoort tot een van de blonde mensen in de wereld (no offence naar vrouwen... val zelfs op blond ;))

M.vr.gr.


Neal Peters

cfi
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 aug 2005 22:26

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door cfi »

Wij hebben al jaren de kabel voor radio en televisie van UPC en waren (en zijn dit nog) daar zeer tevreden over. Daarom hebben wij jaren geleden ook Internet (chello) en Telefonie aangevraagd van UPC. En ik kan zeggen naar jarenlange ervaring dat wij zeer tevreden zijn met de diensten.
Ik moet zeggen, ook ik heb nog nooit een probleem gehad met UPC (Telefoon, TV, Internet). Het netwerk is van een goede kwaliteit. Helaas is de menselijke factor een groot probleem bij UPC.
In mijn familiekring heeft iemand 2 weken geen telefoonverbinding gehad. 12 keer met de helpdesk gebeld, en daarbij meer dan € 60,-- aan belkosten (0900-......) gemaakt a 10ct /minuut.
Na het schrijven van een brief aan de directie was het probleem binnen 1 dag verholpen. Het probleem was te vergelijken met het omzetten van een schakelaar. Maar aangezien vele afdelingen zich hier vele keren mee gingen bemoeien werd het een onoplosbaar probleem

De menselijke communicatie binnen UPC is waardeloos. Een afdeling die de storingen moet verhelpen mag niet gebeld worden door de klantenservice. Het kan wel, maar dat mag alleen de hoogste pief van de klantenservice.

Dus heb je een probleem dat langer duurt dan 2 dagen, schrijf dan een brief naar de directie.

riper
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 apr 2005 12:30

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door riper »

ABUSIEVELIJK EEN BESTELLING GEPLAATST BIJ UPC, WELKE OOK BEVESTIGD IS. IK HEB DIT PER INTERNET GEDAAN. HET WAS NOG NIET MIJN BEDOELING EN HEB P.O. EEN MAIL GESTUURD NAAR UPC DEZE BESTELLING TE ANNULEREN. IK ZIT HIER TOCH NOG NET AAN VAST ?

LOS HIERVAN ZAL IK DEZE WEEK DOOR EEN VERTEGENWOORDIGER VAN UPC GEBELD WORDEN OVER EEN AANBIEDING DIE ZIJ VOOR MIJ IN PETTO HEBBEN.
IK BEN HIER WEL INGEINTERESSEERD.

PER SALDO IS MIJN VRAAG "ZIT IK VAST AAN MIJN ABUSIEVELIJKE, INPULSIEVE BESTELLING?

DANK VOOR EEN ANTWOORD, AR

lotje46
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 aug 2005 23:35

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door lotje46 »

:D
In juli is bij mij de dectverbinding geïnstalleerd. Na 1 week was het niet meer mogelijk via KPN te bellen en moest er via UPC worden gebeld.
Problemen, bellen, problemen, bellen. Geen verbinding was mogelijk.
Ik werd er stapel van. Na onderzoek bleek dat mijn "oude"toestel geen kleine huiscentrale had en dat het daardoor niet mogelijk was om kontakt te leggen met andere telefoonnummers. Het duurde echter 4 weken eerdat ik het gratis DEC-toestel ontving via UPC. Sinds dat ik dat toestel heb is bellen probleemloos. Jammer dat UPC de klanten niet eerder tevreden stelt door het toestel eerder af te leveren dan zijn de problemen de lucht uit. Maar ze wachten tot je maand proeftijd over is en dan verzenden ze het toestel pas. Je zit er dan een jaar aan vast.
Ik heb gezien de combinatie internet en dig.telefoon geen spijt gehad dat ik het heb afgesloten. Het werkt nu perfect en is goedkoop.

De service van UPC is nooit slecht geweest. Altijd werd er een oplossing geboden. Klaag je over de factuur dan doen ze niet moeilijk. Klaag je over de verbinding dan plaatsen ze gelijk een call. Heb je internet problemen dan helpen ze je via de telefoon.

groetjes,

Lotje

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door agro »

Problemen, bellen, problemen, bellen. Geen verbinding was mogelijk.
Ik werd er stapel van.
Maar ze wachten tot je maand proeftijd over is en dan verzenden ze het toestel pas. Je zit er dan een jaar aan vast.
En dan.........................
De service van UPC is nooit slecht geweest.
Ja zo wordt je van Lotje getikt :roll:

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door hoffie »

fout agro die service was altijd al zo slecht

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door hoffie »

oeps moest zijn lotje, maar ach zal ook wel mijn andere nick zijn

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door VoIP »

Zelden tot eigenlijk nooit problemen gehad met UPC.
En als er iets is. Een belletje en het is gepiept.

Een hulpvaardigere, vriendelijkere, servicegerichtere, vakbekwamere helpdesk kom je zelden tegen. UPC heeft het.

Klasse UPC. Tot binnenkort als ik uw netjes verzorgde factuur op mijn deurmat weer ontvang.
Ik kan haast niet wachten om die weer te betalen.

sillie38
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 sep 2005 12:41

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door sillie38 »

Ik heb ook telefoon en internet gehad van upc maar zit nu weer lekker bij kpn.
Ik heb zoveel problemen gehad met de telefoon ik werd er gewoon ziek van!!
Zo heb ik 2 weken wel kunnen bellen maar de mensen die mij wilden bellen kregen geen gehoor.Dit was zeer vervelend want een familielid lag op dat moment op sterven en moest ik noodgedwongen konstant mn mobiel aan hebben.
Na 5!! keer gebeld te hebben me upc ben ik toch boos geworden en heb gezegd dat ik gelijk alle abbonementen op zegde omdat hun in gebreke bleven.Toen kon het wel want binnen 5 minuten ging de telefoon,was upc het was weer gemaakt wat bleek? het was kwestie van een knopje goed zetten!!
En dit is echt niet het enige wat ik met upc heb meegemaakt.Ik zit nu weer zeer tevreden bij kpn.

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: Al jaren tevreden over UPC diensten!

Ongelezen bericht door VoIP »

Al met al een tevreden klant dus. :)

Gesloten