LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Apple garantie ervaring

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
lotfis
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jan 2015 13:56

Apple garantie ervaring

Ongelezen bericht door lotfis »

Ik wil even delen wat ik de afgelopen maanden heb meegemaakt wat betreft de garantie ervaring bij Apple.

Je koopt dus een nieuw toestel, daarvan heeft het nieuwe toestel een dode pixel. Het word bij je opgehaalt thuis en na een week krijg je hetzelfde toestel. Oké goed, nog een x opsturen en toen werd hij vervangen.

Vervangen exemplaar heeft wifi problemen. Opgestuurd. Krijg een vervangend exemplaar en je raad het nooit. Die is gewoon beschadigd bij de lock button. Ik weer met de seniors bellen en die gingen het onderzoeken. 1 week later geen ene mail beantwoord gekregen. Ik stuur dus een mail naar Tim Cook.. en je raad het nooit. Ik word gebelt door de Apple Excutive Relations. Ik alles uitleggen en werd 2 dagen later terug gebelt en die vrouw vertelde me dat ze me een vervangende exemplaar alleen kon aanbieden omdat cosmetische schade niet onder de garantie valt. IK TROF HEM ZO AAN..!!:( maar goed, moet ik hier dan zomaar akkoord mee gaan. Ben dan 4 weken me iPhone kwijt geweest..

lotfis
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jan 2015 13:56

Re: Apple garantie ervaring

Ongelezen bericht door lotfis »

Vervangend exemplaar = REFURBISHED

solotje
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 nov 2014 14:16

Re: Apple garantie ervaring

Ongelezen bericht door solotje »

Gaat het om een krasje of is hij echt kapot? Apple is je volgens je verhaal al twee keer tegemoet gekomen met een nieuw toestel, dat vind ik vrij goede service trouwens, maar dat terzijde.

Ik vind dat krasjes geen reden kunnen zijn voor nog een keer vervangen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Apple garantie ervaring

Ongelezen bericht door bprosman »

Mijn dochter gaat altijd naar de Apple store, kun je met "echte mensen" praten en het meteen ter plaatse oplossen.
2 keer nieuw toestel gehad.

Gesloten