LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 1 eurocent per minuut? Wie heeft er ervaring met 1601?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
WipKip

1 eurocent per minuut? Wie heeft er ervaring met 1601?

Ongelezen bericht door WipKip »

Geen dal en piek tarieven, geen binnen en buiten het basisgebied en dat alles voor slecht 1 eurocent per minuut. (20 eurocent naar mobiel)

Klinkt leuk, maar wil eerst wel eens wat ervaringen horen.

Ron

Re: 1 eurocent per minuut? Wie heeft er ervaring met 1601?

Ongelezen bericht door Ron »

Hallo,

Ik ben sinds een 3-tal weken aan het bellen met 1601 en voorheen met 1649. Beide bevallen heel goed maar 1601 is helemaal goedkoop : binnen nederland slechts 0,005 ct per minuut !

Je krijgt een klantnummer toegewezen waarna je je rekening on-line op de website kunt bekijken.

Voor bellen naar het buitenland komt 1649 nog steeds als goedkoopste uit de bus. Bijvoorbeeld, ik heb afgelopen woensdag naar griekenland gebeld voor 0,04 ct per minuut !

Lekker doen dus. Als je kiest voor het handmatig gebruiken van de pre-selectie blijf je trouwens zelf de baas over wanneer je met welke CPS-aanbieder gaat bellen. Trouwens, Tele2 die pretendeerd zo goedkoop te zijn is dit dus beslist niet. Zie voor meer informatie : www.bellen.com

:lol:

jurgen

Re: 1 eurocent per minuut? Wie heeft er ervaring met 1601?

Ongelezen bericht door jurgen »

hoi ron, 1601 werkt echt naar tevredenheid... en inderdaad slechts een halve cent per minuut.
Dit hoor je ook iedere keer dat je belt.

Verbaasd me dat ik er verders niet over hoor.. Lijkt redeljk onbekend

Gesloten