| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 15 jaar trouwe klant bij Vodafone
15 jaar trouwe klant bij Vodafone
k ben zo ongeveer sinds 2000 (meen zelfs eerder) al klant bij Vodafone (@VodafoneNL), niet altijd de goedkoopste maar toch was ik tot 2 jaar terug al ruim 13 jaar helemaal tevreden. Ik had mijn nummer al van prive naar de zaak gezet en wilde toen dat nummer weer prive, geen probleem, formulier invullen en contract gaat over. Goed 6 formulieren, tich telefoontjes later, no go, nog steeds niet geregeld. Verder krijg ik facturen niet meer, of te laat, (ja ik moet ze maar gaan vinden op internet, als ik daar binnen kom want Chrome en Vodafone werkt niet) Resultaat is nu dat ik inmiddels besloten heb elders te gaan (KPN) zal zelfde bende zijn maar blijkbaar zit er met mijn Account in hun systeem iets heeel erg fout. Dus, zeg je op, dien je een klacht in en blokkeren ze je!!! Dus bellen met de mannen, na veel 5-en en 6-en weer aangesloten, vervolgens ontvang ik weer geen factuur, krijg ik een reminder per SMS, betaal dus net op tijd (te laat in hun ogen denk ik) en sluiten ze je weer af. Enfin, dit heraansluiten brengt kosten met zich mee, die ik dus betwist, waarop formeel weer een klacht indien en netjes mijn factuur betaal minus de betwiste koste met duidelijke referentie aan de case en wat er betaald is. Resultaat : Vodafone sluit je weer af en zegt je moet bellen met 043xxxx, Maar....ik kan niet bellen met 043xxx of welk nummer ook (ook geen 1200 service) want Vodafone heeft me afgesloten. Enfin, deze discussie met Vodafone en @vodafoneNL is dus nog niet over.
Re: 15 jaar trouwe klant bij Vodafone
Zo, lucht dat op? Helder verhaal...
wat verwacht je van ons?
Of er mensen met vergelijkbare ervaringen zijn (ook evt andere prov) , tips, advies....
ik kan mijn facturen met gemak terug vinden via My Vodafone.Sandmman schreef:Of er mensen met vergelijkbare ervaringen zijn (ook evt andere prov) , tips, advies....
Op tijd betalen is natuurlijk altijd een vereiste, of je nu 1 maand of 15 jaar klant bent maakt niets uit.
Chrome en Vodafone werkt perfect samen
-
Barre Barry
Probeer eens een andere browser.Sandmman schreef:Of er mensen met vergelijkbare ervaringen zijn (ook evt andere prov) , tips, advies....
Chrome wordt geaccepteerd door Vodafone, misschien dat I E geweigerd wordtBarre Barry schreef:Probeer eens een andere browser.Sandmman schreef:Of er mensen met vergelijkbare ervaringen zijn (ook evt andere prov) , tips, advies....
-
DaveMostaard
Ik heb ook zeer veel problemen bij Vodafone onder gaan.
Ik heb een Abonnement af gesloten voor iemand en het was volgens de Vodafone winkel geen probleem dit weer over te zetten op iemand anders.
Ben er nu al meer dan 5 maanden mee bezig en nog steeds is het allemaal niet geregeld.
Als maar uitstellen e.d.
Ik heb een Abonnement af gesloten voor iemand en het was volgens de Vodafone winkel geen probleem dit weer over te zetten op iemand anders.
Ben er nu al meer dan 5 maanden mee bezig en nog steeds is het allemaal niet geregeld.
Als maar uitstellen e.d.
Ik kan wel in my Vodafone komen, maar al maanden staat daar beknopt wat ik moet betalen. Geen specificatie. In december vorig jaar contract verlengd, en in juli voor het eerst gezien, wat ik werkelijk moet betalen voor mij per abonnement.