Goedendag,
Onderstaand ons probleem met de mobiele provider Tele2.
Een half jaar geleden sluiten wij een mobiel abonnement af bij Tele2. We betalen netjes en alles verloopt prima.
Ongeveer 2 maanden geleden werden wij plotseling eenzijdig en later tweezijdig afgesloten. Natuurlijk direct contact opgenomen en bewijzen gemaild van de betalingen. Inmiddels blijkt dat Tele2 een software probleem had vanwege het feit dat hun rekeningnummer is gewijzigd.
2 maanden verder en ruim 7 uur aan gesprekstijd met de "klantenservice" zijn wij niet verder gekomen dan een mail dat wij ten onrechte zijn afgesloten en de zin "ik zet het door naar een andere afdeling".
2 maanden lang, iedere smeken om een oplossing. 7 uur bellen met een prepaid kaartje.
Inmiddels hebben wij aangegeven dat we het contract liever opzeggen. Blijkbaar lukt het Tele2 niet om een fout te herstellen. Wanneer wij het contract opzeggen zal Tele2 een afkoopsom factureren. Deze zullen we moeten aanvechten. Echter kunnen wij nu ook geen andere provider zoeken want Tele2 heeft ons gesignaleerd als zijnde wanbetaler. De chaos is compleet!
De ervaringen met de "klantenservice" zijn afschuwelijk. Notities worden niet goed gedocumenteerd, 100x de zelfde vragen, geen enkele compassie en begrip. Het enige dat we horen " ik stuur het nogmaals door" wanneer ik aangeef daar geen genoegen meer mee te nemen verbreken zij de verbinding. Doorverbinden met de desbetreffende afdeling is niet mogelijk.
Wij hebben het abbonoment afgesloten bij de phonehouse. Met hen heb ik ook contact gehad maar zij kunnen helaas niet helpen. Wel gaven ze aan dat dit probleem waarschijnlijk heel erg lang gaat duren aangezien er bij Tele2 weinig gedaan kan worden aan dit soort problemen.
Iemand de gouden tip?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2 maanden klantenservice ellende van Tele2
-
Frank12345
Re: 2 maanden klantenservice ellende van Tele2
u betaalt gewoon per automatisch incasso neem ik aan? En de betalingen gingen gewoon naar het juiste rekeningnummer? Dan is die afsluiting wel heel erg slecht.Frank12345 schreef:We betalen netjes en alles verloopt prima.
Ongeveer 2 maanden geleden werden wij plotseling eenzijdig en later tweezijdig afgesloten. Natuurlijk direct contact opgenomen en bewijzen gemaild van de betalingen. Inmiddels blijkt dat Tele2 een software probleem had vanwege het feit dat hun rekeningnummer is gewijzigd.
het zooitje wat ze uitdragen in hun reclames lijkt redelijk een beeld te geven hoe de administratieven afdelingen van tele2 werken volgensmij. De laatste tijd zijn dit soort problemen bijna standaard bij tele2, hoeveel van deze "foutjes" de afgelopen tijd wel niet voorbij zijn gekomen hier op het forum is gewoon schandalig, en herstellen blijken ze niet meer te kunnen.Frank12345 schreef:De ervaringen met de "klantenservice" zijn afschuwelijk. Notities worden niet goed gedocumenteerd, 100x de zelfde vragen, geen enkele compassie en begrip. Het enige dat we horen " ik stuur het nogmaals door" wanneer ik aangeef daar geen genoegen meer mee te nemen verbreken zij de verbinding. Doorverbinden met de desbetreffende afdeling is niet mogelijk.
1 tip, geschillencommissie. Eisen dat de registratie als wanbetaler ongedaan wordt gemaakt en dat uw nummer wordt vrijgegeven voor overstap naar een andere provider.