LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2 vaste nummers...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
labrusha

2 vaste nummers...

Ongelezen bericht door labrusha »

Hallo,
Ik heb ineens (?) 2 nummers van vaste telefonie.
Een nr is van de kpn. Maar hoe kom ik erachter waar dat andere nr van is zodat ik het kan afzeggen?
Mijn vriend kwam hier toevallig achter toen hij op een online telefoonboek keek. Ik snap er niets van. Wie wel?

alvast bedankt!

Mickey D

Re: 2 vaste nummers...

Ongelezen bericht door Mickey D »

Telefonie via je ADSL provider misschien? Ik heb ook mijn KPN vaste lijn (belbudget) met via Tiscali voor 5,00 een telefoonabonnement met een apart nummer.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

tyoen je vriend op de online telefoonboek keek stond er dan een telefoonnummer bij :?: :?: :?:

labrusha

Ongelezen bericht door labrusha »

Ja, er stond een nr bij. We hebben het gebeld, maar de voicemail sloeg aan. Hier in huis ging geen telefoon over.

Kan het via Tele2 zijn? Ik heb me daar in december afgemeld omdat ik ging verhuizen. Ik ontvang ook nog steeds nota's van ze. Toen ik telefonisch contact met ze opnam, had ik me ineens niet afgemeld...

Goed, ik heb nu dus 3 rekeningen:
- kpn
- abel, via wie ik internet en 'gratis bellen' zou hebben
- tele2

Het is toch van de zotte?!

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Ja het is van de zotte, maar dat doe je zelf.

MaffeDarkie

Ongelezen bericht door MaffeDarkie »

@labrusha: Heb je je schriftelijk d.m.v. een aangetekende brief afgemeld of via een andere weg? Is je opzegging schriftelijk bevestigd of niet ?

@queenfan: Lekker vriendelijk ben je "maar dat doe je zelf" behulpzaam (daar waar dit forum voor bedoeld is) ben je iig niet.

Mickey D

Ongelezen bericht door Mickey D »

- abel, via wie ik internet en 'gratis bellen' zou hebben
Vraag eens bij Abel of zij je misschien een nummer hebben gegeven met bijvoorbeeld een doorschakeling naar de voicemail. Dat gratis bellen moet immers waarschijnlijk vanaf een telefoonnummer?

Gesloten