Beste, Forum leden.
Ik heb een abonnement bij Ben>nl. tot mijn verbazing was ik al heel snel door mijn internet bundel.
Omdat ik mijn abonnement op de helft van de maand gekocht heb krijg ik de helft van de MB's en betaal ik de helft van de prijs.
Op de site van ben kun je zien hoeveel je internet verbruikt.
Ik kijk daar elke dag op. maar deze data meter is niet up-to-date. 3 dagen lang stond de meter op 0MB, na de 3 dagen schoot deze omhoog naar de 100MB. ik zetten mijn Data roaming en alles uit. een dag later weer 100MB, nu staat er 213MB.
Op de site staat bij: De getoonde informatie is indicatief en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Dat wil zeggen (denk ik) dat het niet hen schuld is dat de site niet goed werk.
Ze hebben wel een Data verbruik app voor Android en iPhone, maar niet voor Windows phone ( ik heb windows phone, HTC 8S om precies te zijn)
Het gekke deel komt nog,.. ik citeer van de site:
**** Meten is weten
Als je wilt weten wat je maandelijks verbruikt, houd dan je persoonlijke Ik Ben pagina in de gaten of download de Ben App. Daarop zie je hoeveel MB je hebt verbruikt. Bij 80% verbruik ontvang je een sms en bij 100% een sms én een e-mail. Je hebt dan de keuze om minder data te verbruiken of om een grotere bundel te kiezen. ****
Om een lang verhaal kort te maken.
Ik heb GEEN SMS of email gehad, niet op 80% en ook niet op 100%
Als ik had geweten dat ik op 80% zat was ik ALLANG gestopt met interneten op mijn mobiel..
Wat kan ik hier aan doen?
wie wilt mij helpen?
Ik een week geleden gemailt maar niks terug gekregen.
Met vriendelijke groet, Harmenvm
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 213MB Over internet bundel (BEN>nl)
Re: 213MB Over internet bundel (BEN>nl)
Je zit door de halve maand, op 50% van je reguliere bundel, maar die smsjes komen vermoedelijk bij je contractuele limiet van een hele maand (500Mb?) pas voorbij, en die grens heb je nu nog niet gehaald met die 213 mb.Harmenvm schreef:Beste, Forum leden.
Ik heb een abonnement bij Ben>nl. tot mijn verbazing was ik al heel snel door mijn internet bundel.
Omdat ik mijn abonnement op de helft van de maand gekocht heb krijg ik de helft van de MB's en betaal ik de helft van de prijs.
Op de site van ben kun je zien hoeveel je internet verbruikt.
Ik kijk daar elke dag op. maar deze data meter is niet up-to-date. 3 dagen lang stond de meter op 0MB, na de 3 dagen schoot deze omhoog naar de 100MB. ik zetten mijn Data roaming en alles uit. een dag later weer 100MB, nu staat er 213MB.
Op de site staat bij: De getoonde informatie is indicatief en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Dat wil zeggen (denk ik) dat het niet hen schuld is dat de site niet goed werk.
Ze hebben wel een Data verbruik app voor Android en iPhone, maar niet voor Windows phone ( ik heb windows phone, HTC 8S om precies te zijn)
Het gekke deel komt nog,.. ik citeer van de site:
**** Meten is weten
Als je wilt weten wat je maandelijks verbruikt, houd dan je persoonlijke Ik Ben pagina in de gaten of download de Ben App. Daarop zie je hoeveel MB je hebt verbruikt. Bij 80% verbruik ontvang je een sms en bij 100% een sms én een e-mail. Je hebt dan de keuze om minder data te verbruiken of om een grotere bundel te kiezen. ****
Om een lang verhaal kort te maken.
Ik heb GEEN SMS of email gehad, niet op 80% en ook niet op 100%
Als ik had geweten dat ik op 80% zat was ik ALLANG gestopt met interneten op mijn mobiel..
Wat kan ik hier aan doen?
wie wilt mij helpen?
Ik een week geleden gemailt maar niks terug gekregen.
Met vriendelijke groet, Harmenvm
-
HTCHenk007
Wil je meer inzicht in je MB verbruik check dan ook ff hier: http://www.belkostenwijzer.nl/MB-Wijzer/
MVG,
Henk
MVG,
Henk
Beste Harmen,
Ik heb hetzelfde probleem gehad als jou.
Dit heb ik 1 maand aangekeken, 2 maanden aangekeken, zelfs nog een 3e maand. Maar iedere keer gebeurde hetzelfde. Ik heb meerdere keren naar de klantenservice gebeld, maar die natte kranten doen net alsof hun neus bloed.
Ik kreeg ook geen smsjes en op het moment dat ik een smsje kreeg was ik al lang over de bundel heen.
Ik heb maar 1 tip/advies voor je: zo snel mogelijk je abbonement opzeggen bij die oplichters van Ben en een andere provider zoeken. Ik zit momenteel bij Telfort en dit bevalt super. Wanneer je hier over je data heen zit, kan je niet meer op mobiel internet. Dus heb je ook geen extra verbruikskosten.
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb.
Met vriendelijke groet,
Ries
Ik heb hetzelfde probleem gehad als jou.
Dit heb ik 1 maand aangekeken, 2 maanden aangekeken, zelfs nog een 3e maand. Maar iedere keer gebeurde hetzelfde. Ik heb meerdere keren naar de klantenservice gebeld, maar die natte kranten doen net alsof hun neus bloed.
Ik kreeg ook geen smsjes en op het moment dat ik een smsje kreeg was ik al lang over de bundel heen.
Ik heb maar 1 tip/advies voor je: zo snel mogelijk je abbonement opzeggen bij die oplichters van Ben en een andere provider zoeken. Ik zit momenteel bij Telfort en dit bevalt super. Wanneer je hier over je data heen zit, kan je niet meer op mobiel internet. Dus heb je ook geen extra verbruikskosten.
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb.
Met vriendelijke groet,
Ries