LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3311 netsize

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
brupje

3311 netsize

Ongelezen bericht door brupje »

Ik blijk al enige maanden lastiggevallen te worden door smsjes vanaf 3311-netsize-010. Ik heb mij nooit aangemeld voor deze 'service' á €0.92 per bericht, die bestaat uit een plaatje met wat tekst.

Ik heb mij twee weken geleden al geprobeerd af te melden via de handleiding op smsafzeggen.nl. Ik heb geprobeerd contact te krijgen per mail met de leverancier van deze 'dienst', tot op heden zonder resultaat. Ik ben bang dat wanneer ik met het bedrijf ga bellen de schade met € 1,30 per minuut alleen maar hoger wordt.

T-mobile is op geen enkele wijze van plan mij te helpen, blokkeren van dit type sms is naar hun zeggen niet mogelijk en ik moet maar contact met de leverancier opnemen.

Ik vind het systeem sowieso al slecht waarbij ik moet betalen voor iets wat ik ontvang, dat vraagt natuurlijk om dit soort praktijken. Maar op het moment dat ik daar niets aan kan doen wordt het wel erg treurig.

Kan ik T-mobile verplichten mij te helpen door hun factuur (deels) niet te betalen? Iemand anders ervaring met dat louche smsbedrijf?

Administrat0r

Re: 3311 netsize

Ongelezen bericht door Administrat0r »

Dat heb ik ook gehad, alleen de afzender kon ik nooit zien.
Ik heb toen met Vodafone gebeld en deze gaven mij een 010 nummer, die ik kon bellen met huistelefoon en dan zeg je gewoon dat je je wilt afmelden voor sms van 3310, dan vragen ze je mobiele nummer en melden ze je af. :)

Ik kreeg daarna nog 1 sms, toen weer gebeld 'Mevrouw U staat al geregistreerd als afgemeld dit moet niet kunnen. Ik verwijder U helemaal uit het bestand".

Sindsdien nooit geen smsjes meer gehad.

Gesloten