LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3737 afzeggen geen code voor

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sms afzeggen 3737

3737 afzeggen geen code voor

Ongelezen bericht door sms afzeggen 3737 »

we worden knettergek van de smsjes die we krijgen van 3737. ik reageerde op een kamasutra smsje via sbs6. : sms naar 3737 kamasutra.
wat begonnen is als een geintje loopt uit op een dure grap. want nergens kunnen we de code vinden om deze sms stop te zetten, laat staan dat we ze via de email kunnen bereiken! het emailaderes op hun site bestaat simpel weg niet! ik baal er ontzettend van. en ik weet dat er nog veel meer smsgedupeerde zijn. kijk maar eens op www.sms.pagina.nl
de website van 3737 is: www.logosbeltonen.com
ik hoop dat er snel wat aan deze geldklopperij gedaan kan worden.
groeten monique

monique

Re: 3737 afzeggen geen code voor

Ongelezen bericht door monique »

gelukkig, we zijn er vanaf! na het een en ander uitproberen als stop kamasutra en kamsutra uit ect. krijgen we geen sms meer binnen. gr. monique

sandra

Ongelezen bericht door sandra »

Nou ik heb hetzelfde probleem maar dan van 4545.Ik krijg het er niet uit en heb alles al geprobeerd.

peters

Ongelezen bericht door peters »

wij hebben het zelfde probleem maar dan met ajax ook al van alles geprobeerd maar we komen er niet van af en het kost handen vol met geld groetjes

Sjaak

Ongelezen bericht door Sjaak »

Voor iedereen een tip: het bedrijf Golden Bytes heeft ruim 75% van de SMS-terreur markt in handen, bij deze hun adres en telefoonnummer, doe er je voordeel mee:
GOLDEN BYTES BV
NW UITLEG 36
2514 BR DEN HAAG
TEL70 3025999
URL: www.golden-bytes.com
EMAIL: [email protected]

Gesloten