Hallo,
Bij mij is het vrijdag begonnen. Ik kreeg vrijdag rond 15.30 uur 4 (!!) sms berichten van 4114 dat ik nog steeds geabonneerd ben op de website members.look.com (of zoiets). Op deze site zouden allerlei gewillige dames voor mij klaarzitten. Dit is vrijdag ineens begonnen. Ik heb me absoluut nergens voor aangemeld (Ik was op dat moment zelfs aan het werk). Gelijk een mail gestuurd naar desbetreffende organisatie met het verzoek om hiermee te stoppen.
Zaterdag weer 4 smsjes ontvangen (a € 1.50). Toen maar met KPN gebeld. Zij zagen inderdaad dat ik de smsjes had ontvangen en tevens hebben zij me bevestigd dat ik via mijn mobiel me nergens voor heb aangemeld per sms of bellen. Klantenservice was goed. Ze hebben me een afmeldcode gegeven. Die gelijk verstuurd naar 4114 (X off). Kreeg een bevestiging dat mijn abonnement was beeindigd. Zondag kreeg ik echter weer 4 berichtjes (waarom gebeuren zulke dingen altijd in het weekend). Weer de afmeldcode gebruikt. Weer een bevestiging daarvan gekregen. En toen werd het maandag en het valt al te raden. Weer 4 smsjes ontvangen. Weer een afmeldcode verstuurd. Nu kreeg ik een sms terug met dat mijn telefoonnummer niet als abonnee was ingeschreven. NEE, klopt! Maar wel al 16 berichtjes verstuurd (€ 24). Maar weer een mail gestuurd (nu niet echt vriendelijk meer) waarin ik eis dat ze onmiddelijk met deze ongein stoppen en mijn geld terug.
KPN kan niks doen zeggen ze. Heeft iemand hier een oplossing voor??
Bvd
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 4114
-
Rubberduck
Re: 4114
Ik heb gisteravond 2 sms-jes ontvangen en heb reeds "stop" ge-sms-t naar 4114, bevestiging van uitschrijving ontvangen.
Maar kan dat zomaar? SMS ontvangen waarvoor je moet betalen waar je op geen enkele manier om gevraagd hebt/ aangemeld hebt?
Wat kun je tegen zoiets (onrechtvaardigs) doen?
Maar kan dat zomaar? SMS ontvangen waarvoor je moet betalen waar je op geen enkele manier om gevraagd hebt/ aangemeld hebt?
Wat kun je tegen zoiets (onrechtvaardigs) doen?
-
Rubberduck
-
bepvandervelde
Re: 4114
Door omstandigheden heb ik mijn telefoonrekening te laat kunnen checken. Ik ben nu intussen Euro 200 kwijt voor de maanden dec. / jan. aan de sms dienst 4114 en 9988 waar ik nimmer om gevraagd heb.
Ik drukte die smsjes steeds weg en dacht als ik ze maar niet open gebeurt er niets. Maar dat ligt toch even anders. Weet iemand waar ik mijn geld kan terug halen aub? Hoor het graag. Met vriendelijke groeten
Bep van der Velde, Rotterdam
Ik drukte die smsjes steeds weg en dacht als ik ze maar niet open gebeurt er niets. Maar dat ligt toch even anders. Weet iemand waar ik mijn geld kan terug halen aub? Hoor het graag. Met vriendelijke groeten
Bep van der Velde, Rotterdam