Hallo allemaal,
Ik ben er eergister weer eens achtergekomen dat mijn telefoon (iPhone 3G) weer defect is.
Nou kan dit natuurlijk gebeuren, maar het is al de vierde keer. Ik krijg iedere keer een nieuw
toestel terug, hartstikke fijn natuurlijk, maar hij blijft maar stuk gaan! En ik sluit natuurlijk
geen abbonement af om mijn telefoon in totaal 12 weken kwijt te zijn.
Nu is mijn vraag; waar heb ik recht op, en wat kan ik eisen? Mijn abbonement eindigt in augustus,
dus ik mag in mei al een nieuwe telefoon uitzoeken. Zou ik kunnen eisen/vragen of ik eerder een
nieuwe telefoon mag kiezen?
Wees niet bang om te reageren, alle reacties zijn welkom!
Groetjes,
Bram
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 4e maal defecte iPhone | T-Mobile
Re: 4e maal defecte iPhone | T-Mobile
Het lijken mij afzonderlijke problemen, steeds met een uitstekende oplossing (namelijk een nieuw toestel). Je kan T-Mobile vragen of je eerder kan en mag verlengen, probleem is alleen dat je dan nog 2 jaar extra bij T-Mobile zit vanaf augustus. De einddatum zal zeer waarschijnlijk niet aangepast worden namelijk.
Ja de oplossingen zijn uitstekend, en daarom blijf ik ook graag bij T-mobile, ik ben er erg tevreden, maar ik vind het zo vervelend dat het steeds kapot gaat. Daarom zou ik graag een ander toestel willen, zodat ik niet meer die problemen heb.
Ik ga het binnenkort even vragen bij de T-Mobile shop.
Ik ga het binnenkort even vragen bij de T-Mobile shop.
-
T-Mobile Webcare
Beste BramB,
Erg vervelend om te lezen dat je iPhone voor de 4de keer defect is.
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Richard' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Richard
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Richard' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Richard
T-Mobile Webcare
Mag ik vragen wat jullie voor oplossing in gedachten hebben, ben ik wel benieuwd naar.T-Mobile Webcare schreef:Beste BramB,
Met vriendelijke groet,
Richard
T-Mobile Webcare