LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 50euro retour actie Kijkshop en Hollandsnieuwe/Online Supply

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
77Anne

50euro retour actie Kijkshop en Hollandsnieuwe/Online Supply

Ongelezen bericht door 77Anne »

Begin november heb ik bij Kijkshop een simlockvrije telefoon gekocht waarbij je 50 euro retour zou krijgen van Hollandsnieuwe als je bij hen een abonnement afsloot. Na het kopen van de telefoon was het wat onduidelijk hoe ik dit bedrag retour kon vragen, maar Hollandsnieuwe heeft me via e-mail goed geholpen en de juiste formulieren toegestuurd. Ik heb de aanvraag gedaan, het formulier + kopie aankoopbon opgestuurd en binnen 6 weken zou ik het geld op mijn rekening ontvangen. Dat was half november en ik heb nog altijd niets ontvangen.

Na opnieuw e-mailcontact met Hollandsnieuwe gezocht te hebben, bleek Online Supply de actie voor hen af te handelen. Ik heb dit bedrijf meerdere malen gemaild (op het adres speciaal voor de actie en op hun algemene adres) en een keer of 4 gebeld. Geen enkel antwoord op mijn e-mails ontvangen en aan de telefoon werd telkens gezegd dat niemand op kantoor aanwezig was. Vorige week had ik eindelijk iemand aan de lijn, die vroeg mijn 'Cashback ID', zou het voor me uitzoeken en de volgende dag terugbellen. Nog altijd heb ik niets gehoord.

Hebben meer mensen problemen gehad met deze actie, dan wel met Online Supply (of eigenlijk Hollandsnieuwe)? Wat kan ik nog doen om wel mijn geld terug te krijgen?

Vriendelijk bedankt!

hollandsnieuwe
verified

Re: 50euro retour actie Kijkshop en Hollandsnieuwe/Online Supply

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste 77Anne,

De manier waarop dit nu gelopen is kan inderdaad nooit de bedoeling zijn. Wanneer je ons je gegevens in een privebericht stuurt gaan wij contact met Online Supply voor je opnemen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

hollandsnieuwe
verified

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste 77Anne,

We hebben je bericht ontvangen en zullen zorgen dat Online Supply contact met je op neemt. Mijn excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

balkman

Ongelezen bericht door balkman »

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Maar ik kwam alleen nooit verder dan HollandsNieuwe die me verwees naar de website http://www.50euroretour.nl die niet (meer) bestaat.
Hoe is het bij jou afgelopen?

Gesloten