Ik heb enige tijd geleden een overstap gemaakt van Simyo naar 88 Mobile.
Bij 88 mobile gaven ze lagere prijzen,,,nu weet ik waarom.
Ik kan u zeggen dat ik daar nogal spijt van heb, dit ivm het volgende:
Ik kom vaak in Oekraine en met Simyo (prepaid) had ik daar geen problemen mee.
Ik kon gewoon bellen etc etc.
Nu heb ik 88Mobile Prepaid en geen verbinding in Oekraine.
Ik had hen gemaild en kreeg als antwoord dat ze niet overal verbinding konden garanderen,terwijl er niets van wordt vermeld op hun website.
Ik kreeg alleen verbinding voor 1 weekend.
Volgens hen kon ik mijn verbinding houden als ik een contract neem.
Maar daar heb ik geen belangstelling voor.
Hebben jullie hier ook ervaringen mee,en zoja wat te doen.
Contract kost niet veel ( 3 euro per maand )en dat voor 1 Jaar.
Ik heb onlangs weer een starterspkket opgevraagd bij Simyo omdat deze wel overal verbinding kunnen garanderen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 88 Mobile
Re: 88 Mobile
Snap eerlijk gezegd niet waarom je overgestapt bent, je had al een goedkoop contract en om nog iets goedkoper te zijn ga je met een onbekende kleine provider in zee.
Gewoon weer terug naar je vertrouwde Simyo en gewoon daar blijven als je er tevreden mee bent.
Gewoon weer terug naar je vertrouwde Simyo en gewoon daar blijven als je er tevreden mee bent.
Bedankt voor je mening.
Ja dat gaan we ook doen.
Heb inmiddels weer een starterspakket aangevraagd.
Heb dus binnenkort weer overal verbinding.
Ja dat gaan we ook doen.
Heb inmiddels weer een starterspakket aangevraagd.
Heb dus binnenkort weer overal verbinding.
Nou, ik heb eigenlijk hele positieve ervaring met 88 mobile, ze zijn echt extreem voordelig. maar inderdaad je moet wel voroaf op de website kijken in welke landen het wel en niet werkt en vooral ook wat het kost, ik kijk hier atijd: http://88mobile.nl/tarieven_callback.htm
Ik bel veel naar Belgie, Duitsland, Curacao en Suriname en zit daar ook regelmatig. Nu is voor mij zelfs goedkoper om een simkaart van 88mobile mee te nenemen dan daar lokaal een simkaart te gebruiken. Ook voor lokale gesprekken en bellen naar Nederland. De klantenservice is erg behulpzaam en snel en belden me zelfs in Suriname om met een instellingvan mijn telefoon op weg te helpen.
Het hangt er volgens mij helemaal vanaf waar je de simkaart voor wilt gebruiken. Ik had gebruikte eerst Lebara maar daar loopt de meter te snel, mijn beltegoed ging er heel snel doorheen, met 88 mobile niet.
Ik bel veel naar Belgie, Duitsland, Curacao en Suriname en zit daar ook regelmatig. Nu is voor mij zelfs goedkoper om een simkaart van 88mobile mee te nenemen dan daar lokaal een simkaart te gebruiken. Ook voor lokale gesprekken en bellen naar Nederland. De klantenservice is erg behulpzaam en snel en belden me zelfs in Suriname om met een instellingvan mijn telefoon op weg te helpen.
Het hangt er volgens mij helemaal vanaf waar je de simkaart voor wilt gebruiken. Ik had gebruikte eerst Lebara maar daar loopt de meter te snel, mijn beltegoed ging er heel snel doorheen, met 88 mobile niet.