LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 9 maanden lang storing met netwerk bij t-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ica1984

9 maanden lang storing met netwerk bij t-mobile

Ongelezen bericht door ica1984 »

het is eingelijk al veel langer als negen maanden dat ik last heb van de netwerk storingen maar ja ik dacht het licht aan mijn toestel en toen de problemen begonnen moest ik nog maar een paar maanden met mijn toen malige telefoon doen dus ik had zoeits van ik wacht wel.
abbonement verlengd want ik was altijd wel tevreden, sony ericson x10 er bij genomen en wat schets mijn verbazing nog steeds problemen te lui om er achter aan te zitten om het opgelost te krijgen want het kwam niet zo gek vaak voor dat ik niet bereikbaar was en/of zelf kon bellen.
tot het in mei 2010 erger werd op dat moment had ik zoiets van het kan ook aan mijn simkaart liggen die was toen al een jaar of 4 oud dus die laten vervangen ook dit mocht niet helpen en niet veel later kwamen ze in het nieuws met hun netwerk problemen.

op dat moment ook gelijk online een netwerk klacht formulier ingevuld kreeg het standaard antwoordt terug u krijgt korting en over een paar maanden is het probleem opgelost, alleen dit gebeurde bij mij helaas niet.
dus in augustus maar gebeld met klantenservice en hun gingen onderzoek doen naar de oorzaak.
na een paar weken niks gehoord te hebben ben ik toch maar eens gaan bellen hoe het nu zat "uw melding is in behandeling meneer het is momenteel heel druk" is wat er mij vertelt werd.
weer een paar weken later gebeld omdat het nog steeds stil was van hun kant weer het zelfde verhaal druk druk en we zijn er mee bezig.
ik denk dat ik ergens eind october nog eens heb gebeld en toen werd er mij verzekerd dat het toch echt wel einde van 2010 opgelost moest zijn maar voor de zekerheid zouden ze mij begin 2011 bellen om te kijken hoe het ging.
31 januari zelf maar weer eens gebeld en tot mijn grootte schok was mijn klacht afgemeld met de melding dat het einde van het jaar(dus 2010) opgelost zou moeten zijn.
dus maar weer een nieuwe klacht ingediend dat ik regelmatig gebeld werd maar direct naar mijn voicemail door werd geschakelt terwijl ik wel berijk had.
bij deze klacht ben ik nagenoeg dagelijks met hun gaan bellen om maar vaart in de zaak proberen te houden (wat duidelijk geen zin heeft of je tegen een muur praat) ik kreeg elke keer weer een andere smoes eerst een doorlooptijd van 15 dagen en toen van 20 en dat ik maar geduld moest hebben.

vandaag werd ik dan zo waar eindelijk terug gebeld door t-mobile omdat ik het zo bui was had ik enkele dagen geleden aangegeven van mijn abbo af te willen.
de beste man kwam met het excuus dat er 2 zendmasten in de buurt van mijn huis defect waren waar door de dichtst bijzijnde overbevolkt raakt.
dit vindt ik een erg aannemelijk verhaal waren het niet dat ik dit zelfde probleem ook op andere locatie's heb.

nou heb ik de volgende mogelijkheden gehad via mail

Geachte ica1984,

Onlangs heeft u contact gehad met T-Mobile Klantenservice, omdat u een probleem ondervindt met het netwerk van T-Mobile.
Wij betreuren dit en willen u graag een passende oplossing geven. Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud, bevestigen wij de volgende mogelijkheden:
• U kunt gebruikmaken van de korting op uw abonnement, zoals die telefonisch is aangeboden.
• U kunt ervoor kiezen uw contract per direct te laten ontbinden, eventueel met behoud van uw mobiele nummer.
Als u ervoor kiest uw contract te laten ontbinden, kunt u uw toestel zonder kosten aan T-Mobile retourneren. Ook kunt u ervoor kiezen het toestel van ons over te nemen voor de afkoopsom van € 131.20 (incl. btw). Uiteraard zorgen wij er in dat geval voor, dat de eventuele simlock van het toestel wordt verwijderd.
Zoals afgesproken nemen wij op een later tijdstip opnieuw contact met u op, voor een verdere afhandeling van uw keuze.

de schoften willen mij laten betalen voor het behoud van mijn telefoon niet eens een stuk genoeg doening voor het ongemak.

tennis

Re: 9 maanden lang storing met netwerk bij t-mobile

Ongelezen bericht door tennis »

ica1984 schreef:
Onlangs heeft u contact gehad met T-Mobile Klantenservice, omdat u een probleem ondervindt met het netwerk van T-Mobile.
Wij betreuren dit en willen u graag een passende oplossing geven. Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud, bevestigen wij de volgende mogelijkheden:
U kunt gebruikmaken van de korting op uw abonnement, zoals die telefonisch is aangeboden.
• U kunt ervoor kiezen uw contract per direct te laten ontbinden, eventueel met behoud van uw mobiele nummer.
Als u ervoor kiest uw contract te laten ontbinden, kunt u uw toestel zonder kosten aan T-Mobile retourneren. Ook kunt u ervoor kiezen het toestel van ons over te nemen voor de afkoopsom van € 131.20 (incl. btw). Uiteraard zorgen wij er in dat geval voor, dat de eventuele simlock van het toestel wordt verwijderd.

Zoals afgesproken nemen wij op een later tijdstip opnieuw contact met u op, voor een verdere afhandeling van uw keuze.

de schoften willen mij laten betalen voor het behoud van mijn telefoon niet eens een stuk genoeg doening voor het ongemak.

Ik vind het wel verschrikkelijk, hoe je deze oplossing met de voeten treed.(de schoften)
Maar uit je worden is te lezen, dat je graag het toestel als compensatie wil behouden!

Typisch Nederlands mentaliteit! :evil:

ica1984

Ongelezen bericht door ica1984 »

Tennis,

Het is niet een probleem van een paar weekjes.
ook kwam / komt het probleem meerdere malen per dag voor.
maar waar ik me het meest aan stoor is de manier van communiceren zeg maar nagenoeg niet, nu hebben ze eindelijk een keer contact opgenomen.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

dit vindt ik een erg aannemelijk verhaal waren het niet dat ik dit zelfde probleem ook op andere locatie's heb.
Dat vind ik vreemd, dan kan het toch niet aan het netwerk liggen, als je op andere locaties hetzelfde ondervind?

Gesloten