LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abbo problemen upc telefonie/internet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dyane_maniac

abbo problemen upc telefonie/internet

Ongelezen bericht door dyane_maniac »

hoi,

al een tijd lang ben ik een tevreden gebruiker van chello light. laatst kregen wij een aanbieding om voor 8 euro per maand extra, digitale telefonie erbij te nemen. dit hebben we gedaan, maar nu kregen we een torenhoge rekening. wat blijkt: ze hebben per ongeluk 2 aparte abbonnementen afgesloten. foutje! maarrrr.... die fout kunnen ze niet zo even herstellen. nu moeten we een brief schrijven om a: de 2 abbos in 1 voordeel abbonnement te veranden en b: te proberen (let wel: proberen) ons teveel betaalde geld terug te krijgen. zijn er mensen die dit (of soortgelijk) probleem hebben (gehad) en wat is de beste manier om nu te handelen?

groet douwe

Har

Re: abbo problemen upc telefonie/internet

Ongelezen bericht door Har »

Moet je aan de anti UPC kenner Agro vragen, de eeuwige huilenbalk weet ook hier weer een kletsverhaal bij op te hangen,

Groetjes vanuit Frejus.

onepiece

Re: abbo problemen upc telefonie/internet

Ongelezen bericht door onepiece »

Hi,

Dat probleem heb ik dus ook. Ik heb het gelukkig zwart op wit staan.
Dus mocht er ooit een rechtzaak komen dan heb ik gelukkig bewijs!
UPC is echt klant onvriendelijk, ik moest elke keer die duren 0900 bellen voor dit probleem.

Gesloten