Ik heb sinds begin december een Relax 150 abonnement afgesloten bij T-mobile. Ik kreeg dus 15-01 mijn factuur met het bedrag van €29,93...
Ze hadden dus voor 2 maanden gerekend. Nu is mijn vraag: is dat gebruikelijk dat je per 2 maanden betaalt of is dit een fout? Daarnaast begin ik ook niet met 150 minuten, maar met 135. Kan iemand dit uitleggen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abbonnement T-mobile
Re: Abbonnement T-mobile
Bij T-Mobile betaal je je abonnementskosten vooruit. Aangezien je eerste factuur na 1 maand krijgt staan daar dus ook de kosten op van de afgelopen periode en de kosten voor de komende maand.
Dat je maar 135 minuten hebt gekregen ipv 150 komt denk ik omdat je je belminuten op een andere dag krijgt dan dat je abonnement is ingegaan. Die 135 minuten beslaan dus geen hele maand. Van het moment van ingaan contract tot het moment waarop je je volledige belminuten krijgt, worden dan de belminuten naar verhouding toegekend en je betaalt dan ook naar verhouding. Als je op je factuur naar de periodes kijkt dan kun je dat narekenen.
Dat je maar 135 minuten hebt gekregen ipv 150 komt denk ik omdat je je belminuten op een andere dag krijgt dan dat je abonnement is ingegaan. Die 135 minuten beslaan dus geen hele maand. Van het moment van ingaan contract tot het moment waarop je je volledige belminuten krijgt, worden dan de belminuten naar verhouding toegekend en je betaalt dan ook naar verhouding. Als je op je factuur naar de periodes kijkt dan kun je dat narekenen.
Re: Abbonnement T-mobile
En als je dan je abo opzegt betaal je dus alleen de laatste maand je gebruikskosten die buiten de bundel vallen