Geachte Radar, hierbij wil ik mijn beklacht doen over KPN.
Onlangs ging ik naar de primafoon om een abonnement af te sluiten voor een mobiele telefoon. Je moet je paspoort meenemen om dat te kunnen doen. Vervolgens verkoopt een medewerker van de primafoon je een telefoon die JIJ leuk vindt. Maar helaas hij gaat in het magazijn kijken en wat blijkt, hij is uitverkocht. Maar meneer maak u niet druk over twee dagen is hij binnen. Na drie dagen maar eens even gebeld met een standaard nummer waar je in een callcenter uit komt. Meneer ik kan niet in de vooraad kijken, u kunt het beste naar de primafoon zelf gaan.( waarvoor bel ik dit nummer dan ) Nou toen dat maar gedaan. Kreeg ik weer een andere medewerker die mij kon vertellen dat hij nog niet binnen was, en een termijn kon ze al helemaal niet zeggen. Hoe de collega erbij kwam dat hij binnen twee dagen binnen was, dat vond ze vreemd, want toezeggingen werden er nooit gedaan. Maar goed uit eindelijk na ruim een week was mijn bestelde telefoon binnen. Ik weer naar de primafoon, alles weer geregeld, en toen kwam het volgende om de hoek kijken. Ik werd niet geacepteerd bij het hoofdkantoor, ik kreeg de telefoon dus weer niet mee. Ik moest na het weekend maar met het hoofdkantoor bellen om te vragen waar het probleem lag van de weigering.Dat konden ze niet zien bij de primafoon. Dus zo gezegd zo gedaan, ik bel vandaag naar het hoofdkantoor. Nou Meneer was het antwoordt, we hebben een achterstand in aanvragen. En ja u aanvraag is al verwijdert dus ik kan u niet vertellen waarom u geweigerd bent. Gaat u maar naar de primafoon om een nieuwe aanvraag te doen.
Nou wordt je hier nou niet helemaal chagarijnig van????
Ben ik de enige met dit probleem???
Maar nu begrijp ik waarom het zo slecht gaat met KPN, want een echte klantgerichte service kunnen ze niet bieden!!!
Tros radar, hebben jullie hier een verklaring voor??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] abonnement aanvragen van KPN, bij primafoon
Re: abonnement aanvragen van KPN, bij primafoon
Het is correct dat Primafoon geen reden kan geven voor de weigering. Dit is namelijk geregeld in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
Ik vind het trouwens netjes dat een artikel binnen een week geleverd wordt, deden meer winkels dat maar!
Ik vind het trouwens netjes dat een artikel binnen een week geleverd wordt, deden meer winkels dat maar!
Misschien dat ik het niet snap...maar volgens mij moet er toch een reden voor de weigering op te vragen zijn ergens...heeft vrij weinig met bescherming van persoonsgegevens te maken, je wilt nml gegevens betreffende je eigen persoon opvragen.....
er is een telefoonnummer voor afwijzing dat de dealer heeft staan op de afwijzingsfax, dit wil niet zeggen dat hij dit mag bellen, alleen de aanvrager mag dit ivm de wet op persoonsregistratie. bij de andere providers moet dit schriftelijk.
Nu werk ik zelf in een primafoon. I.v.m. bescherming van persoonsgegevens krijgen wij nooit de reden te horen waarom een aanvraag meteen wordt afgewezen. De klant kan na een paar uur na aanvraag bellen met 0800-0507. De klant kan dan horen waarom een aanvraag niet meteen werd geaccepteerd.
Bij acties is een telefoon weleens uitverkocht en kan je nooit aangeven wanneer er weer voorraad binnenkomt. Ik begrijp de klacht van Alexander. Je moet er een paar keer voor terugkomen. Zelf vind ik het ook erg jammer dat de klantenservice niet kan doorverbinden of een order van een klant kan opvragen. Dit gaat overigens binnenkort wel veranderen omdat we zijn overgestapt op een ander voorraadsysteem.
Bij acties is een telefoon weleens uitverkocht en kan je nooit aangeven wanneer er weer voorraad binnenkomt. Ik begrijp de klacht van Alexander. Je moet er een paar keer voor terugkomen. Zelf vind ik het ook erg jammer dat de klantenservice niet kan doorverbinden of een order van een klant kan opvragen. Dit gaat overigens binnenkort wel veranderen omdat we zijn overgestapt op een ander voorraadsysteem.