Hollandsnieuwe
Correspondentie adres
Postbus 312
2000 AH Haarlem
11.08.2012
Aan de Directie van dit bedrijf.
U bent toch wel hardleers in het doorzetten van Uw plannen mij als ongenode klant te willen behouden, nadat ik een fout hebt gemaakt in het bestellen van een telefoontje bij uw firma.
Ik heb mijn bank vandaag opdracht gegeven, het maandelijks bedrag wat u nu probeert te incasseren, te laten terug boeken.
Ik hoop dat het bij deze eerste waarschuwing blijft. Zo’n firma met dergelijke praktijken ben ik nog niet vaak tegengekomen. Uw brutaliteit om zelfs niet te reageren op mijn 2 brieven grenst aan de onbeleefdheid waarmee u mij als klant behandelt.
Hallo Cindy,
Nu mij contract van 12 Juli 2012 met jullie firma per 31 Juli 2012 is geannuleerd, en er geen diensten of leveringen hebben plaatsgevonden zou ik graag het bedrag van 24 Euro ,dat is als voorschot vooraf hebt betaald, weer teruggestort krijgen op mijn RABO rekening 140459634.
Kunt U dat even doorgeven aan uw boekhouding.
Johan Protzman.
Dit was mijn brief.
Met mijn bestelling van 11 juli 2012 is van alles misgegaan. De fout zal wel bij mij liggen. Ik streef er naar de in goede zin op te lossen. Ook het veelvoud aan E-mails heeft niet tot een juiste oplossing geleid, terwijl u via de telefoon nog moeilijker te bereiken bent. Ik ben 73 jaar oud en niet goed met bestellingen over internet.
Ik heb een 6 jaar oude GSM waarop geen internet mogelijk is. Door toeval trof ik uw advertentie in de telegraaf en bestelde ik bij uw bedrijf een internetbundel met de nieuwste GSM van Samsung voor de prijs van 14 Euro per maand. Waarom het toestel niet geleverd werd is voor mij niet te begrijpen. In uw advertentie dat een nieuw toestel bijgeleverd wordt.
Op 12 juli 2012 krijg ik alleen een kaartje met het zgn. simpakket. Daar heb ik dus weinig aan. Ik betoon nogmaals op mijn huidige GSM kan ik niet internetten, dan was nu wel bedoeling.
Zou U intern mijn abonnement kunnen aanpassen en mij bij dit abonnement het juiste toestel kunnen toezenden??? Kun er dan ook voor zorgen dat mijn huidige 06nummer blijft.: 0612775674
Mocht dit onverhoopt niet gaan, zie ik graag dat u het abonnement annuleert, en mij de reeds betaalde 24 Euro terugstort.
Laat U even iets van U horen via Email. Mijn adres:
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] abonnement hollandse nieuwe
abonnement hollandse nieuwe
Laatst gewijzigd door basgitaar op 14 aug 2012 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fleurtjuh666
Re: abonnement hollandse nieuwe
Johan, ik zou even je eigen gegevens weghalen, waarschijnlijk wil je niet dat heel de wereld je e-mailadres weet?
Zou ook bankrekeningnummer en telefoonnummer verwijderen.....
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Beste Johan,
Zoals telefonisch besproken wordt je abonnement geannuleerd en het betaalde bedrag geretourneerd.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Zoals telefonisch besproken wordt je abonnement geannuleerd en het betaalde bedrag geretourneerd.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.