Beste leden,
Vandaag met T-mobile gebeld omdat ik liever een prepaid abonnement heb aangezien ik te weinig gebruik maak van het abonnement. Voor 1,5 jaar geleden had ik een abonnement waar ik ook gebruik kon maken van het tegoed om naar het buitenland te bellen. Aangezien mijn zus in het buitenland woont was dit natuurlijk ideaal. Toen ik mijn abonnement verlengde is de abonnement veranderd. Ik had er ook internet bij. Wel vroeg ik of alles hetzelfde bleef was het antwoord ja. Naar 5 maanden werd er bij ons ingebroken en was de telefoon gestolen. Contact opgenomen met T-mobile omdat we allang geen facturen via de post meer ontvangen en gevraagd mij een recente factuur te sturen. Daar ontdekte ik dat er wel degelijk iets mis was met mijn abonnement. De gesprekken naar het buitenland werden gewoon berekent als extra gesprek en ging niet van mijn tegoed af. Hier heb ik natuurlijk over gebeld. Ik was te laat om een klacht in te dienen. Daar kon ik het mee doen. Direct dacht ik nou als het abonnement afloopt zeg ik het op. Vandaag dus opgezegd en gevraagd of de tegoed van ruim 200 euro ook op mijn prepaid zou komen als ik een prepaid van T-mobile zou nemen. Niet dus. Ik ben mijn volledige tegoed kwijt.
Even kort: abonnement afgesloten van 2 jaar voor 30 euro per maand inclusief internet. Mijn beltegoed kon ik niet gebruiken voor het bellen naar het buitenland. Telefoon gestolen dus oude telefoon met geen gebruik internet. Dus voor niets internet abonnement. Nu ook nog mijn beltegoed van ruim 200 euro kwijt.
Mag dit zomaar???
Met vriendelijke groet,
Harma
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abonnement T-mobile
Re: Abonnement T-mobile
Ja, dat jij een te hoge bundel hebt is niet de schuld van T-Mobile. Je kan het ook nog steeds opbellen.
Dat je een toestel koopt zonder internet als vervanger kan T-Mobile ook weinig aan veranderen, je had er ook 1 met internet kunnen kopen
Dat je een toestel koopt zonder internet als vervanger kan T-Mobile ook weinig aan veranderen, je had er ook 1 met internet kunnen kopen