LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement vooraf betalen bij KPN? Trek de machtiging in!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rob Lamers

Abonnement vooraf betalen bij KPN? Trek de machtiging in!

Ongelezen bericht door Rob Lamers »

Ik heb alleen een abonnement telefoon en ADSL bij KPN. Het telefoneren doe ik via Pretium omdat bellen daar veel goedkoper is. Echter de KPN eist dat ik mijn abonnementsgeld, ruim EUR 91,--, vooraf betaal en wel het abonnement voor maart en april al voor 25 februari betalen. Ik zou me voor kunnen stellen dat dat op eind maart zou moeten gebeuren maar ver voor die tijd??? Wie trekt de rente?? Natuurlijk KPN. Ze maken genoeg winst en willen telkens maar meer hebben over de rug van de telefoongebruiker die niet anders kan dan een abonnement bij hen te nemen.
Ik heb dan ook de automatische incasso per direct OPGEZEGD en ik hoop dat iedereen dat doet. Ook de acceptgiro ga ik later betalen.
Ik vind het maar een stelletje oplichters.

sjon77

Re: Abonnement vooraf betalen bij KPN? Trek de machtiging in!

Ongelezen bericht door sjon77 »

ik snap je reactie niet ,al jaren betaal je ook van je thuistelefoon de abonnementskosten 2 maanden vooruit ,dus logisch dat kpn dat bij adsl ook doet.

Budje

Ongelezen bericht door Budje »

Gaat allemaal 2 maanden van tevoren.

Snap niet waar je een probleem van maakt... Veel plezier met het te laat betalen van de facturen! Wordt je namelijk gewoon afgesloten omdat je niet voor de vervaldatum van de factuur betaalt. Kun je tenminste helemaal niet meer bellen en internetten! :twisted: Whoehahaha!!

'k Vind het wel sneu dit soort mensen....

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Als je in plaats van ons lastig te valllen met je kansloze gezeur een goedkopere cps-aanbieder zou zoeken (1601 bv.), zou je veel meer besparen dan die paar knullige euro's rente per jaar!

Gast

Wat een flauwe reacties mensen.
Het is inderdaad al jaren dat er per 2 maanden wordt betaald aan KPN. Maar sinds vorig jaar zomer betaal je VOORAF aan KPN. Ga dat maar eens uitzoeken.
Reken maar eens uit wat ze daarmee verdiend hebben. Zo van, we hebben snel cash nodig, uh, laten we alle klanten maar eens vooraf betalen i.p.v. achteraf. (alleen de abonnementskosten natuurlijk, belkosten achteraf)
Ik vind het schandalig dat dit zomaar kan. Denk aan mensen die minder geld hebben te besteden en in eens voor 1 maand het dubbele moesten betalen aan abonnementskosten. En kon je het niet betalen, dan werd je afgesloten.
Maar helaas, het helpt niet om niet te betalen. Daar ben je dan alleen zelf de dupe van door dat KPN je gaat afsluiten.

Gast

nog zo'n zeurkees, je betaald toch alles vooraf huur, verzekering, aardappels, benzine, mobiele abonnementen, noem maar op. En wat maakt het uit?! je moet om de twee maanden betalen en of dat nu gaat over vorige of volgende maand, het bedrag wordt er niet anders van. En dat er mensen afgesloten zijn omdat ze die ene keer niet 35 euro extra konden betalen is sneu, maar hou toch eens op met dat gezeur tegen kpn! Niemand zeurt toch dat ze vodafone vooraf moeten betalen?!

Joop (K)

Ongelezen bericht door Joop (K) »

Wat een gemiauw over het vooruitbetalen van de abonnementskosten van de KPN aansluiting. Dat geldt toch in feite voor alle vaste kosten. Wel eens meegemaakt dat je de huur van een huis achteraf betaalt, of de premies voor je verzekering, of de abonnementskosten voor je mobiele telefoon, of de wegenbelasting, of je abonnement op een krant of tijdschrift, of, of enz., enz. Uiteraard kun je verbruikskosten pas achteraf berekenen en dus betalen.
Voor mij ook nooit meer bellen via zgn goedkope preselect bedrijven als Tele 2 of 1601. Ik wil zelf bepalen via welke operator ik bel.
Daar heb ik helemaal geen opdringerig hijgende telefoniste van
Tele 2 enz. voor nodig. Ben blij dat ik weer gewoon mijn nationale gesprekken via een betrouwbaar bedrijf als KPN afwikkel. En via telefoonkosten.online van KPN.com heb ik prima zicht op al mijn gesprekskosten. Voor mijn buitenlandse gesprekken kijk ik gewoon via bellen.com welke carrier voor welk land op dat moment de goedkoopste is.

Gesloten