Is er iemand op het forum die nadat hij bij T-Mobile een Nokia 5800 Xpress music had aangeschaft WEL de door T-Mobile beloofde gratis BH604 headset van Nokia heeft gekregen?
In de doos waar de telefoon inzat zat bij mij namelijk een tegoedbon voor deze headset van Nokia, nu krijg ik ruim een maand of 5 verder een vodje (kopietje) van T-Mobile thuis gestuurd met de mededeling dat de headset is uitverkocht, maar ze wensen me nog wel heel veel plezier met mijn telefoon.
Ik kan me helemaal niet herinneren dat er op de tegoedbon een aantekening stond van: zolang de voorraad strekt en dan nog maakt T-Mobile zich er wel heel makkelijk vanaf!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Actie van T-Mobile i.c.m. Nokia na aanschaf Nokia 5800 Xpres
Re: Actie van T-Mobile i.c.m. Nokia na aanschaf Nokia 5800 Xpres
Ik heb gebruik gemaakt van die actie en inderdaad de voucher opgestuurd, begin april. Vorige week kreeg ik inderdaad dezelfde brief van T-Mobile die jij ook gekregen hebt: een soort gestencild prutbriefje waarin mij veel plezier met mijn telefoon gewenst werd maar de headsets waren op.
Diezelfde dag heb ik een klacht naar T-Mobile gestuurd (via hun website) dat ik me als klant toch behoorlijk besodemieterd voelde. Dit omdat er niets vermeld was in de trant van "maak kans op een headset" maar gewoon: "nu met gratis headset". Vanochtend werd ik teruggebeld door T-Mobile naar aanleiding van mijn klacht, en kreeg ik het aanbod om 50 euro factuurkorting te krijgen ter compensatie. Wat mij betreft een prima aanbod dat ik dan ook geaccepteerd heb. Ik moet zeggen dat ik het wel een snelle reactie vind van T-Mobile met een acceptabel alternatief.
Diezelfde dag heb ik een klacht naar T-Mobile gestuurd (via hun website) dat ik me als klant toch behoorlijk besodemieterd voelde. Dit omdat er niets vermeld was in de trant van "maak kans op een headset" maar gewoon: "nu met gratis headset". Vanochtend werd ik teruggebeld door T-Mobile naar aanleiding van mijn klacht, en kreeg ik het aanbod om 50 euro factuurkorting te krijgen ter compensatie. Wat mij betreft een prima aanbod dat ik dan ook geaccepteerd heb. Ik moet zeggen dat ik het wel een snelle reactie vind van T-Mobile met een acceptabel alternatief.