Via de postbank-actie gekregen mobieltje is na een bepaalde tijd opeens afgesloten door Telfort/O2.
Na ontvangst in november 2002 van een nieuwe simkaart moet ik ook een nieuwe activeringscode krijgen van de Postbank.
O2 moet de nummers van de simkaarten doorgeven aan de postbank. De Postbank kan dan de activeringscode opgeven.
Tot op heden (2 1/2 maand later) is dit nog steeds niet gebeurd en is de gsm niet te gebruiken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Activeringscode van O2 komt maar niet.
Re: Activeringscode van O2 komt maar niet.
Dag klant,
Schrijnend dat je je toestel niet meer kunt gebruiken. Maar opnieuw ben je een voorbeeld van een klant die absolute wartaal uitslaat. Als jij op deze manier communiceert, allicht dat anderen jou niet kunnen helpen met dit probleem, dat naar onze overtuiging door jouzelf is ontstaan.
Je bent een van de vele klanten die niet op tijd hebben opgewaardeerd, terwijl onze Algemene Voorwaarden jou duidelijk hebben gemaakt (lees maar eens door) dat dat wel zo verstandig is, als je je toestel ook in de toekomst wilt kunnen gebruiken. Aan klanten die zich op een dergelijke manier gedragen, wordt door O2 geen nieuwe activeringscode uitgeleverd, ook niet in het geval van een nieuwe SIM-card. Je hebt pech, Ernst. Ik wens je veel succes met het vinden van een oplossing.
O2 directie
Schrijnend dat je je toestel niet meer kunt gebruiken. Maar opnieuw ben je een voorbeeld van een klant die absolute wartaal uitslaat. Als jij op deze manier communiceert, allicht dat anderen jou niet kunnen helpen met dit probleem, dat naar onze overtuiging door jouzelf is ontstaan.
Je bent een van de vele klanten die niet op tijd hebben opgewaardeerd, terwijl onze Algemene Voorwaarden jou duidelijk hebben gemaakt (lees maar eens door) dat dat wel zo verstandig is, als je je toestel ook in de toekomst wilt kunnen gebruiken. Aan klanten die zich op een dergelijke manier gedragen, wordt door O2 geen nieuwe activeringscode uitgeleverd, ook niet in het geval van een nieuwe SIM-card. Je hebt pech, Ernst. Ik wens je veel succes met het vinden van een oplossing.
O2 directie