LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advies en bruikbare hulp gevraagd.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vincent

advies en bruikbare hulp gevraagd.

Ongelezen bericht door Vincent »

Beste mensen/Radar,

Op 10-10-2002 heb ik een contractvernieuwing gedaan,omdat mijn abbonement per 24-11-2002 afloopt
"HET GAAT HIER OM EEN CONTRACTVERNIEUWING VAN BEN-VAAK NAAR EEN BEN-ENORM ABBONEMENT..."

Omdat ik al 2 jaar een klant van BEN ben en nooit een probleem heb ondervonden,dacht ik waarom veranderen van Provider als ik tevreden ben met BEN.

Maar wat blijkt als klant kom ik tot de constatering dat ik nog steeds werd/wordt gefaktureerd voor BEN-Vaak kosten en gesprekskosten.Mijn inziens mag/kan dit niet gebeuren.
Van uitgaande dat dit op een misverstand berust,heb ik klantenservice gebeld .Daar was in eerste instantie niks van bekend.Heb een fax gestuurd van het contract.

Inmiddels herhaaldelijk met de nadruk op herhaaldelijk.Heeft men mij in eerste instantie mij een gratis belbundel van 450 belminuten aangeboden.Die ik heb afgewezen omdat ik een bedrag heb betaald die eerst verekend moet worden met het BEN-enorm abbonement.

Ik heb alle fakturen brieven en emails bewaard.Omdat ik wist dat je als klant vrijwel machteloos staat cq bent.
BEN/T-mobile belooft alles her te berekenen,mooi dacht ik maar 3 weken later nog geen bericht laat staan een herberekening!!!Merkwaardig toch.....

Inmiddels krijg ik op 12-03-2003 een herberekening en daarop staat dat ik een gratis belbundel heb gekregen (waarvan ik te kennen heb gegeven dat ik deze niet wil)ook staan er gesprekskosten en let wel van t/m 31-10-2003 het wordt steeds leuker met t/mobile?Terwijl er moet herberekend worden vanaf 24-11-2002 want dat is de datum dat mijn nieuwe abbonement ingaat.Zelfs een medewerker van T-/mobile begreep mijn klacht en zei ook dat alles vanaf die datum moet worden herberekend.En deze beste man zou er spoed achterzetten.

Zelfs bij de phonehouse in Leeuwarden vond men dit alles merkwaardig en heeft men nog gelobbied voor mij.Nu heb ik alles gekopieerd en per post naar de heer Evers gestuurd (directeur klantenservice T-Mobile).Op advies van een advocaat.

Ik vind dit alles een zeer merkwaardige zaak en onacceptabel,onproffessioneel en een kinderachtige manier van klantgericht handelen.

Ik heb dezelfde klacht al eerder aangekaard op deze site en naar Radar gestuurd.Ook hierin geen goed advies alleen mensen die het allemaal denken te weten,terwijl vele met mij de dupe zijn van een Provider die niet wil toegeven aan fouten die er zijn gemaakt.

Maar als het op betalen aankomt dan dreigt men de klant te betalen via een incasso met een aanhechting dat mijn gegevens bij Preventel zullen worden aan gemeldt.
En als laatste Ben ik afgesloten door...Ben/T-mobile?
Moe wordt ik ervan maar nog langgggggg niet moegestreden.

m

Re: advies en bruikbare hulp gevraagd.

Ongelezen bericht door m »

heeft the phone house contact opgenomen met hun acountmanager bij T-mobile ? Zij weet vast een ingang om dit probleem aanhankelijk te maken...... ik ga geen namen noemen, maar ik heb zelf ook met haar gewerkt bij tph.

Gesloten