LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEG Dect telefoon "Pharaoh" / "Ventura"

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marjolein

AEG Dect telefoon "Pharaoh" / "Ventura"

Ongelezen bericht door Marjolein »

Onlangs heb ik de Pharaoh twinset "dect" telefoon gekocht (169 euro). Prachtig toestelletje, leuk in gebruik, maar de ellende begon algauw: Zodra ik 4 meter verwijderd was van het "moederstation" kon niemand mij meer verstaan door "walkietalkie"-gekraak.
De BCC wilde hem opsturen voor "reparatie"...mij niet gezien, dan heb ik een paar maanden geen telefoon! Ik heb AEG gebeld, deze waren zeer aardig. Ik kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd, en kon de oude retourzenden in diezelfde doos. Na 2 weken nog niks, wat bleek: het pakketje zou bij mij bezorgd zijn, ze hadden zelfs mijn handtekening!!
Verkeerd geleverd dus, of een bezorger die de handtekening had gezet. Hij leek niet eens op mijn krabbel!
Na een hoop gebel set 2 ontvangen. Deze had een brom, en had hetzelfde probleem: kraken.

Prachtservice van AEG: binnen een week na dit verhaal bij AEG gelegd te hebben kwam de directeur zelf met een Ventura langs om het te testen.
Ook dit toestel had een brom.
Set 4 kreeg ik nogmaals per post. Jaja, geloof het of niet, ik beschikte toen over 4 dect-telefoons x2 (twins) = 8 stuks!!!
Ik mocht 2sets houden voor niks, klinkt goed hè?

Maar helaas....ook dit werkte niet. Knipperende "gemiste gesprekken" als ik elders opnam, adressenboek werkte half, opnieuw een brom, etcetc.

AEG...hartelijk bedankt voor de moeite, maar haal die dect telfoons maar van de markt. De telefoons gaan retour en ik ontvang (hopelijk) mijn geld retour, zoals ze hebben beloofd.

Ik heb nu een kpn vaste toestel en daar zweer ik bij!!

Gast

Re: AEG Dect telefoon "Pharaoh" / "Ventura"

Ongelezen bericht door Gast »

het voordeel van een aeg huistelefoon is dat als ie kapot gaat je hem in de winkel kan omruilen en natuurlijk een telefoon kan altijd kapot gaan maar bij bcc krijg in in een periode van 2 jaar gewoon een nieuw toestel mee

Gesloten