Vanaf april kunnen ze me niet de juiste facturen toesturen. Elke keer loopt het bedrag op tot 200 euro. Als ik ze dan weer bel kost mij geld, dan kan het weer worden rechtgezet. Vanochtend was ik zomaar afgesloten zonder enige waarschuwing terwijl de verloop datum van de factuur nog niet eens was verstreken. Naar enige onvriendelijke woorden te hebben geuit en te hebben gedreigd met de consumenten bond heb ik inmiddels weer telefoon.
Kan ik mijn geld terugvragen van al die telefoon gesprekken? of komen ze daar ook nog mee weg. In ieder geval gaan we wel op zoek naar iets anders want dit is een rompslomp waar ik zo anders ook niet meer uitkom.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afgesloten
-
Hasjroker1
Re: afgesloten
Naar je centen kan je fluiten. Ze beloven van alles en komen niets na. Het enige wat ze intereseert is geld innen. Of jij kosten maak en er tijd in steekt om het aan de praat te houden, ondanks het hun schuld is itereseert ze niet. Ik denk als je alle kosten bij elkaar op telt je bij de KPN goedkoper uitbent en je hebt een veel stabielerder verbijding. UPC heeftt geen belang bij het welzijn van hun klanten. Het is een geweteloze organisatie die zelf af en toe hun naam verandert om falliessement te voorkomen.
-
harold
Re: afgesloten
alleen als je wordt uitgenodigd om voor het kantongerecht te verschijnen i.v.m. niet betaalde rekeningen en je wordt in het gelijkgesteld heb je recht om al je onkosten te declareren,maar je moet de kosten natuurlijk wel aan kunnen tonen