hoi allemaal ik werd vanmidag gebeld door een dame van Vodafoon met de mededeling van hartegefeliciteerd u heeft een prijs gewonen om dat ik mee had gedaan het met een enquête.de prijs was een mobile telefoon met een abonnement met 50 % korting .maar de aap kwam al snel uit de mouw ze wou me een abonnement aan de kont smeeren ik zij dat ik geen intresse had maar vroeg hoeveel ik per maand belde ik zij nog netjes beleeft minder dan 5 euro in de maand . ik zij dat ik geen abonnement hoefde toe zij ze wij zijn goedkoper permaand ik zij ik heb geen intresse maar toe zij ze als ik geen bezwaar had er een band opname plaats zou vinden . toen zij ik u neemt helemaal niks op en heb toen de verbinding maar verbroken . mag dit zo maar .
ik adviseer ook iedereen die door Vodafoon word benaderd gooi gewoon maar gelijk de haak er op . dit kwam voor mij heel agresief over . het verkoop via de telefoon zou verboden moeten worden want ook die belme niet register werkt niet mijn andere telefoon waar ik een geheime telefoon nummer op heb word ik nog wel eens gebeld voor deze soort verkoopers van calcenters ondanks ik in het bel me niet register sta . en als ik dan vraag hoe ze aan mijn nummer komen word het stil en dan word de verbinding verbroken .
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Agresive vekoop techniek Vodafoon
Re: Agresive vekoop techniek Vodafoon
het bel me niet register is alleen voor bedrijven waar je nog geen klant bent. Als jij al een klant van vodafone bent mag je door hun eigen callcenters gebeld worden met aanbiedingen.
ja als ik klant ben van vodafone wel maar dat ben ik niet ik T-mobile .
ook heb ik wel eens reclame smsjes gehad van andere telecom bedrijven met aanbidingen . het houd niet op met die gasten . hier in de buurt zijn ze ook al van de nuon langs de deuren geweest . bij mij gelukig nog niet maar ik ben er bang voor dat dat niet lang duurt . van mij mogen ze de wet aanscherpen op dat gebied . maar ja dat zal er wel nooit van komen .
ook heb ik wel eens reclame smsjes gehad van andere telecom bedrijven met aanbidingen . het houd niet op met die gasten . hier in de buurt zijn ze ook al van de nuon langs de deuren geweest . bij mij gelukig nog niet maar ik ben er bang voor dat dat niet lang duurt . van mij mogen ze de wet aanscherpen op dat gebied . maar ja dat zal er wel nooit van komen .
sorry, dat had ik niet begrepen uit je verhaal. Dan is het zeker wel een rare zaak. Ik zou zeggen, kaart het eens aan bij de reclame code commissie. Als vodafone zich niet aan de reclamerichtlijnen houdt, zijn ze in overtreding van de reclame code.
-
cheesecurve
zie ook in dit forum
Vodafone actie onbereikbaar
Vodafone actie onbereikbaar