LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alcatel ot565

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pvgaldus

alcatel ot565

Ongelezen bericht door pvgaldus »

Hallo ik heb een vraag wie heeft er ook problemen met de ot565 van alcatel
mijn dochter en ik hebben nog geen half jaar geleden samen een mobieltje gekocht en werkte tot twee weken geleden prima alleen is nu de batterij na anderhalve dag al leeg de rest doet het prima geen klachten wij naar de belcompany waar wij hem gekocht hebben terwijl ik aan de verkoper uileg van dat hij na anderhalve dag al leeg is kreeg ik als antwoord maar mevr dat is normaal nou wij vinden dat niet normaal de standbij tijd moet zowiezo normaal gebruik zo'n 275 uuren zijn en dat doet hij niet de verkoper zei van nou dan sturen wij ze op (met zijn gezicht op half zeven) :oops: nu zijn we ze zo,n 2 a 3 weken kwijt
ben benieuwd wat er aan gedaan is als wij ze terug krijgen hebben nog garantie dus ik wil wel een goed werkende toestel geef mij maar gewoon een goedwerkendenieuwe batterij dan hadden ze hem ook niet hoeven opsturen wel toevallig he zowel als mijn toestel en die van mijn dochter de batterij niet goed maarja we zien het wel weer over een week of 3

??

Re: alcatel ot565

Ongelezen bericht door ?? »

1) Gebruik leestekens, dat begrijpen mensen tenminste waar het over gaat;
2) Al geprobeerd om het toestel een aantal keren helemaal leeg te laten lopen en dan weer volledig op te laden?
3) Een nieuwe batterij heeft weinig zin; er is een dikke kans dat het probleem in het toestel zelf zit (los contact, softwareprobleem, etc).

Gesloten