| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alice telefoon en internet erg slecht.
Alice telefoon en internet erg slecht.
Ik heb problemen met Alice. Sinds vorige week dinsdag(24/3) ligt mijn telefoon en dus ook internet er gewoon uit.Geen antwoordt op vraag hoe en waarom. Maar ook valse belofstes. Ondertussen nog steeds geen verbinding.Ik heb nu een bericht gestuurd dat ik per direct opzeg en weiger ook maar 1 cent te betalen. Zij houden zich niet aan hun afspraken dus ik hoef dat ook niet te doen.Super slechte service!!
-
M. Eijberts
Re: Alice telefoon en internet erg slecht.
Hoi ook ik heb hele nare ervaringen met Alice, en ben al sinds Januari 2009 bezig om mijn gelijk te krijgen. Maar word van het kastje naar de muur gestuurd!
Re: Alice telefoon en internet erg slecht.
Hoi,
Ik heb Alice sinds augustus 2008.
Ik heb in het begin geprobeerd om een e-mail aan te maken,
via Alice Lounge. Maar toen ik bezig was, viel het internet telkens weg.
nu weet ik sinds die tijd niet wat mijn gegevens zijn (wachtwoord, e-mailadres, enz...). En Alice weigert om mijn gegevens op te sturen.
Ik heb telefoon angst en bel alleen met mijn moeder, verder internet ik wel veel (schrijven enzo gaat prima), maar Alice wilt alleen met helpen via dat betaal nummer en niet via mail/post.
Ik heb nog nooit mijn telefoonrekening gezien !!
behalve wat ik moet betalen via mijn afschrift.
Ik heb Alice sinds augustus 2008.
Ik heb in het begin geprobeerd om een e-mail aan te maken,
via Alice Lounge. Maar toen ik bezig was, viel het internet telkens weg.
nu weet ik sinds die tijd niet wat mijn gegevens zijn (wachtwoord, e-mailadres, enz...). En Alice weigert om mijn gegevens op te sturen.
Ik heb telefoon angst en bel alleen met mijn moeder, verder internet ik wel veel (schrijven enzo gaat prima), maar Alice wilt alleen met helpen via dat betaal nummer en niet via mail/post.
Ik heb nog nooit mijn telefoonrekening gezien !!
behalve wat ik moet betalen via mijn afschrift.