LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Annuleren van verlenging van Vodafone abbonement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gertjan0492

Annuleren van verlenging van Vodafone abbonement

Ongelezen bericht door Gertjan0492 »

Vorige maand had ik nog al een grote rekening voor het internet verbruik op mijn gsm. Ik moes 130 euro bij betalen, na een aantal telefoontjes kreeg ik te horen dat ik 100 euro gecrediteerd zou krijgen en de 30 euro echt door mij betaald moesten worden, uiteraard was ik het hier niet mee eens. Medewerker gaf aan me een mooie aanbieding te doen omdat hun een fout hadden gemaakt en een abonnement van 1 jaar Vodafone onbeperkt bellen en onbeperkt sms'en en 2GB internet aan te bieden inclusief een gratis iPhone 4s 8GB voor 50 euro per maand. Ik ben hier mee akkoord gegaan. Daarna heb ik toch nog na zitten denken en heeft mijn vriendin zogenaamd naar Vodafone gebeld wat zei voor hetzelfde abonnement zou betalen en dat was geen 50 euro maar 47 euro inclusief 6GB internet. Uiteraard heb ik na 10 minuten Vodafone weer gebeld om de order te annuleren, Vodafone gaf aan dat de telefoon al verstuurd was en gaven aan dat ik hem aan de deur moest weigeren. Dat heb ik gedaan op 4 Juni. Tevens heeft Vodafone de telefoon nog steeds niet verwerkt of ze hebben de telefoon niet ontvangen geven ze aan of de backoffice heeft achterstand. Telkens wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en heb ik al ongeveer 20x gebeld. Mijn grote ergernis is, als Vodafone het pakketje op 6 juni had verwerkt ik mijn abonnement had op kunnen zeggen op 6 juni met een opzegtermijn van 1 maand dan was me abonnement afgelopen op 6 Juli. Dit wil dus zeggen dat mijn contract nu een maand verder loopt omdat Vodafone hef pakketje niet verwerkt. Elke dag telt dus elke dag dat ze had pakketje uit stellen of niet verwerken zit ik een dag langer aan mijn abonnement en als ze het pakketje pas in het volgend maand verwerken zit ik er dus 1 maand langer aan vast zoals nu is gebeurd. Ik ben maar dan ook zo en zo boos ik heb netjes aan de telefoon gedaan en wordt dan gewoon afgedrukt omdat waarschijnlijk een medewerker van helpdesk het probleem niet kan oplossen. Het bloed wordt nu onderhand onder me nagels gehaald.

Har06

Re: Annuleren van verlenging van Vodafone abbonement

Ongelezen bericht door Har06 »

Wat erg voor de Ts, een bestelling plaatsen en daarna spijt krijgen, Vodafone is blij met deze klanten, gewoon betalen

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Gertjan0492 schreef:Vorige maand had ik nog al een grote rekening voor het internet verbruik op mijn gsm. Ik moes 130 euro bij betalen, na een aantal telefoontjes kreeg ik te horen dat ik 100 euro gecrediteerd zou krijgen en de 30 euro echt door mij betaald moesten worden, uiteraard was ik het hier niet mee eens. Medewerker gaf aan me een mooie aanbieding te doen omdat hun een fout hadden gemaakt en een abonnement van 1 jaar Vodafone onbeperkt bellen en onbeperkt sms'en en 2GB internet aan te bieden inclusief een gratis iPhone 4s 8GB voor 50 euro per maand. Ik ben hier mee akkoord gegaan. Daarna heb ik toch nog na zitten denken en heeft mijn vriendin zogenaamd naar Vodafone gebeld wat zei voor hetzelfde abonnement zou betalen en dat was geen 50 euro maar 47 euro inclusief 6GB internet. Uiteraard heb ik na 10 minuten Vodafone weer gebeld om de order te annuleren, Vodafone gaf aan dat de telefoon al verstuurd was en gaven aan dat ik hem aan de deur moest weigeren. Dat heb ik gedaan op 4 Juni. Tevens heeft Vodafone de telefoon nog steeds niet verwerkt of ze hebben de telefoon niet ontvangen geven ze aan of de backoffice heeft achterstand. Telkens wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en heb ik al ongeveer 20x gebeld. Mijn grote ergernis is, als Vodafone het pakketje op 6 juni had verwerkt ik mijn abonnement had op kunnen zeggen op 6 juni met een opzegtermijn van 1 maand dan was me abonnement afgelopen op 6 Juli. Dit wil dus zeggen dat mijn contract nu een maand verder loopt omdat Vodafone hef pakketje niet verwerkt. Elke dag telt dus elke dag dat ze had pakketje uit stellen of niet verwerken zit ik een dag langer aan mijn abonnement en als ze het pakketje pas in het volgend maand verwerken zit ik er dus 1 maand langer aan vast zoals nu is gebeurd. Ik ben maar dan ook zo en zo boos ik heb netjes aan de telefoon gedaan en wordt dan gewoon afgedrukt omdat waarschijnlijk een medewerker van helpdesk het probleem niet kan oplossen. Het bloed wordt nu onderhand onder me nagels gehaald.
Die vriendin is een nieuwe klant, jij bent een bestaande. Dat is een verschil, wat zich oa vertaald naar een andere aanbieding. Kortom, dat is appels met peren vergelijken. Kan je doen, maar betekend niet dat Vodafone het met je mening eens moet zijn.

Als je een scherpere deal wilt, moet je overstappen naar een andere provider.

Acoma

Ongelezen bericht door Acoma »

Ik heb even op de website gekeken:
De telefoon met een contract van 1 jaar: 60 euro per maand en éénmalig 38 euro.
De telefoon met een contract van 2 jaar: 45 euro per maand en éénmalig 3 euro.

Volgens mij heeft je vriendin de informatie gekregen voor een contract van twee jaar.
Jij hebt in principe 10 euro korting gekregen per maand en geen éénmalige kosten.
Ik betwijfel dat je vriendin 'zomaar' 13 euro korting krijgt met de informatie van de website.

Mag ik trouwens wat anders vragen..
Jij hebt 130 euro aan data verbruikt en zij bieden aan om hier €100 van te crediteren en je hebt hier een klacht over?
Ik heb echt medelijden met medewerkers van een klantenservice die zoiets moeten behandelen.
Als ik door mijn stomme fout 130 euro moet betalen dan zou ik het uitschreeuwen van plezier als iemand zomaar 100 euro in mijn zak wilt duwen.

Gesloten