Ik had deze zomer problemen met mijn Iphone 5s. Deze kreeg ik niet uit slaapstand zonder een reset of eventjes te wachten. Eenmaal thuis heb ik de mobiel naar apple gestuurd (ik had nog een week garantie). Nu krijg ik te horen dat ze het probleem wel kunnen oplossen, maar de mobiel niet 'veilig' kunnen openen. Hiervoor moet ik 237 euro betalen. Dit is het bericht dat iemand van apple support mij stuurde nadat ik er achter aan ging:
''Ik heb het heel even nagevraagd voor u. Het is zo dat bij het aankomen van de iPhone op het reparatiecentrum wordt gecheckt of de reparatie wel mogelijk is zonder dat de iPhone open gaat. Als er een beschadiging aan het toestel is, waardoor deze niet veilig open te maken is, zullen er inderdaad kosten in rekening gebracht worden. Aangezien de schade ervoor zorgt dat het defecte onderdeel niet vervangen kan worden.''
Heeft iemand hier ervaring mee? Op de foto kunt u de desbetreffende 'schade' zien.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Apple reparatie
Apple reparatie
- Bijlagen
-
- schade1.jpg (61.22 KiB) 1184 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Re: Apple reparatie
Waarschijnlijk kunnen ze door de beschadiging de "voorruit" en zelfs misschien het touchscreen er niet heel afhalen. Dat verwarmen ze en met een (soort) plectrum halen ze de voorkant er af. Grote kans dat hij daar gaat breken.
-
stofzuigertje
Omdat het glas beschadigd is zou je er bij breuk op vooruit gaan.
Daarom mag dit want glasbreuk wegens deze schade op randje is jou risico en daarom mogen ze nieuwe monteren.
Helaas, dit is gebruikers schade dus valt er buiten en daarom mag dit.
Daarom mag dit want glasbreuk wegens deze schade op randje is jou risico en daarom mogen ze nieuwe monteren.
Helaas, dit is gebruikers schade dus valt er buiten en daarom mag dit.
Dan vind ik de prijs (237+btw) alsnog belachelijk. Voor die prijs hebben ze waarschijnlijk een nieuwe iphone 5s.bprosman schreef:Waarschijnlijk kunnen ze door de beschadiging de "voorruit" en zelfs misschien het touchscreen er niet heel afhalen. Dat verwarmen ze en met een (soort) plectrum halen ze de voorkant er af. Grote kans dat hij daar gaat breken.