even mijn ongenoegen uiten over @home telefonie.
Januari aangemeld bij @home, we zouden per 24 maart gaan bellen met @home, de nieuwe modum was er snel ,maar op 24 maart geen telefoon zoals beloofd. Het is nu 25 april en we hebben nog steeds geen telefoon. Wekelijks een paar keer bellen met @home met de mobiele telefoon, want het kan niet anders, dus over die kosten wil ik het nog niet eens hebben, maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, gewoon belachelijk. Uren laten ze je wachten voor dat je door verbonden wordt, en elke keer wordt er gezegd "morgen is het opgelost" of "uiterlijk over een paar dagen hooguit een week". dan is de storing weer zo groot dat ze het zelf niet op kunnen lossen moet er IT aan te pas komen, dan weer een ander bureau, dan weer moet er een aannemer aan te pas komen. "als het 13 april niet gemaakt is mw dan komt de monteur bij u aan huis, maar ik ben er van overtuigd dat de storing dan opgelost is". Nou de monteur moet nog komen. de e-mailtjes die we weg gedaan hebben worden gewoon niet beantwoord. Vorige week hadden we iemand aan de lijn van @home die zei dat ze ons door zouden verbinden met de TD want het was niet druk dus hoefde we niet lang te wachten, een uur en 10 minuten hebben we gewacht, en die zegt ons vervolgens dat hij er meteen achteraan gaat en belooft ons dat hij diezelfde middag nog terug zal bellen want dit is toch wel te gek zo lang geen telefoon, jullie snappen het al hè hij moet nog bellen. Ik de dag erna weer terug gebeld en gezegd wat ik ervan vond,maar daar worden ze daar niet warm of koud van, en dat is maar goed ook voor die mensen die de klachten moeten behandelen, want als ik weer met de TD wilde praten zou het weer erg lang duren want hij zei dat er nog 89 mensen voor mij waren. Ik vroeg waarom ze de mail dan niet beantwoorden, toen zei hij dat ze anderhalve week achter lagen met de mail. Dat zegt toch al genoeg over @home hè. Vandaag weer gebeld en ik hoef warempel maar 3 kwartier te wachten. Weer mijn ongenoegen geuit, weer door geschakeld naar de TD, en die mw zegt doodleuk dat de storing makkelijk op te lossen is maar er zijn nog 3000 storingen voor mij, maar ze zou er achteraan gaan want zo lang geen telefoon is toch wel te gek!!!!! IK heb haar wel gezegd dat ik er mijn buik vol van heb en dat ik alles weer opzeg, maar ook daar liggen ze natuurlijk niet wakker van. Ze belde idd na 5 minuten weer terug en zei dat ze contact had gehad met diegene die boven haar stond en die had gezegd "EEN MAAND ZONDER TELEFOON IS TOCH WEL ERG" dus weer een belofte van een paar dagen hooguit een week en dan is het opgelost. Ik hoop dat Radar hier echt aandacht aan kan besteden want als ik al die negatieve berichten lees is het toch wel een actueel probleem. Erg slecht van @home om zo met de mensen om te gaan, en dan ook nog gewoon zeggen dat je aan het einde van de maand wel de abonnementskosten mag betalen, ook al heb je een maand geen telefoon, Diep triest hoor!!
asjuh
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @home telefonie
Re: @home telefonie
Betaal een maand eens niet moet je kijke hoe snel @home reageert
Zie hier de reactie van @home op een artikel in de Stentor van 25 april 2006
"Woordvoerder Jeroen Brouwers van @home vertelt dat er geen storing bij de telefonie afdeling is. ‘We krijgen juist weinig klachten over telefonie. Per week melden zich 5000 nieuwe mensen aan voor telefonie. Dat leidt tot extra drukte op de helpdesk en dus ook tot langere wachttijden. ‘Maar we zijn druk bezig om nieuwe mensen te trainen en op telefonie in te zetten om dit op te lossen.’ "
Waar klagen wij toch allemaal over ???
"Woordvoerder Jeroen Brouwers van @home vertelt dat er geen storing bij de telefonie afdeling is. ‘We krijgen juist weinig klachten over telefonie. Per week melden zich 5000 nieuwe mensen aan voor telefonie. Dat leidt tot extra drukte op de helpdesk en dus ook tot langere wachttijden. ‘Maar we zijn druk bezig om nieuwe mensen te trainen en op telefonie in te zetten om dit op te lossen.’ "
Waar klagen wij toch allemaal over ???
-
ron&sylvia
Wij bellen sinds 19 december via @home telefonie.
Een enkele keer gemerkt dat bij bellen of gebeld worden er in de centrale iets verkeerd gaat, je krijgt iemand anders aan de lijn dan wie je belt of wie ons belt.
Een voorbeeld: Er staat in de nummermelder dat maikel belt en je krijgt een wild vreemde aan de lijn. Dit tot 3 x achter elkaar.
Vreemde is dat Maikel ons heeft geprobeerd te bellen maar steeds iemand anders aan de lijn kreeg.
Maar verder tot ca. 4 weken geleden zonder noemenswaardige problemen.
De laatste weken zijn de gesprekken bij ons niet meer te verstaan; het maakt niet uit of wij bellen of dat we gebeld worden. Men verstaat ons wel maar het komt hier zeer digitaal binnen.
Gebeld met de klachtendienst, deze heeft mij een aantal handelingen laten doen wat geen oplossing was. Ook tijdens dit gesprek heb ik veel dingen niet of moeilijk kunnen verstaan. Ik heb begrepen dat de medewerker een melding zou maken bij de TD. Na 2 dagen heb ik een mail geschreven en het probleem uitgelegd, het antwoord was dat ik moest bellen (en weer 45 minuten in de wacht zou moeten).
Terug gemaild dat ik dit al gedaan had, bericht terug gehad dat het is doorgegeven aan de TD.
Week gewacht en weer gemaild, als antwoord terug: rustig afwachten.
Erg prettig bellen via @home, lekker goedkoop. Ik bel nu zelf naar buiten via de mobiel, kan ik in ieder geval een normaal gesprek voeren.
Mijn advies: bel niet via @home. We kennen nu al 4 bellers met dezelfde problemen en @home blijft aan het afschuiven !!
Een enkele keer gemerkt dat bij bellen of gebeld worden er in de centrale iets verkeerd gaat, je krijgt iemand anders aan de lijn dan wie je belt of wie ons belt.
Een voorbeeld: Er staat in de nummermelder dat maikel belt en je krijgt een wild vreemde aan de lijn. Dit tot 3 x achter elkaar.
Vreemde is dat Maikel ons heeft geprobeerd te bellen maar steeds iemand anders aan de lijn kreeg.
Maar verder tot ca. 4 weken geleden zonder noemenswaardige problemen.
De laatste weken zijn de gesprekken bij ons niet meer te verstaan; het maakt niet uit of wij bellen of dat we gebeld worden. Men verstaat ons wel maar het komt hier zeer digitaal binnen.
Gebeld met de klachtendienst, deze heeft mij een aantal handelingen laten doen wat geen oplossing was. Ook tijdens dit gesprek heb ik veel dingen niet of moeilijk kunnen verstaan. Ik heb begrepen dat de medewerker een melding zou maken bij de TD. Na 2 dagen heb ik een mail geschreven en het probleem uitgelegd, het antwoord was dat ik moest bellen (en weer 45 minuten in de wacht zou moeten).
Terug gemaild dat ik dit al gedaan had, bericht terug gehad dat het is doorgegeven aan de TD.
Week gewacht en weer gemaild, als antwoord terug: rustig afwachten.
Erg prettig bellen via @home, lekker goedkoop. Ik bel nu zelf naar buiten via de mobiel, kan ik in ieder geval een normaal gesprek voeren.
Mijn advies: bel niet via @home. We kennen nu al 4 bellers met dezelfde problemen en @home blijft aan het afschuiven !!
Ze heben heel veel klanten al voor telefonie nu zie je hier een klein groepje met klachten, maar hoe veel zijn dat er nouw tov alle klanten?? Heel weining, natuurlijk zegt die man dat ze haast geen klachten krijgen over telefonie. Zelf heb ik ook telefonie van @home al bijna een jaar, en ook een jaar tevreden nooit problemen