| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] automatisch opwaarderen prepayd tegoed
automatisch opwaarderen prepayd tegoed
We hadden automatisch prepayd opwaardering die per abuis was ingesteld op wekelijks opwaarderen. Toen we dit ontdekten probeerden we de fout te herstellen maar KPN was op dat moment haar site aan het vernieuwen waardoor de wijziging niet doorgevoerd kon worden. We namen contact op met KPN en die zouden er voor zorgen dat het automatisch opwaarderen werd stopgezet hetgeen ze per mail bevestigden. Ik zou dan later een nieuwe opdracht kunnen geven voor automatisch opwaarderen.Toen echter na een week wederom een afschrijving plaats vond hebben wij die bij de bank geblokkeerd na nogmaals KPN een mailtje te hebben gestuurd. Prompt kwam het bericht terug dat ik meer uitleg moest geven . Ik verwees naar de eerder gevoerde correspondentie en kreeg bericht dat het aan de vernieuwingen lag . dit was op 18 april. Vanaf dat moment heb ik al met meerdere mensen bij KPN contact gehad en krijg ik nog steeds iedere week bericht dat ik moet betalen en iedere week weer stuur ik KPN een bericht met verwijzing naar de eerdere correspondentie en de vraag wat ik dan wel moet betalen, ik krijg echter geen antwoord meer sinds ik op 28.4 de laatste maal bericht kreeg dat het nu toch echt opgelost zou worden. Wat kan ik nog doen om deze onzin te stoppen?
-
Barre Barry
Re: automatisch opwaarderen prepayd tegoed
Als het om prepaid gaat kan je wel automatisch opwaarderen als die mogelijkheid bestaat, maar dat kan nooit verplicht zijn. Moeten betalen kan nooit aan de orde zijn.