LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Bellen via de kabel via Essent[/b]

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dantimferan

[b]Bellen via de kabel via Essent[/b]

Ongelezen bericht door dantimferan »

Ik heb nu ca. 5 jaar internet van Essent (@home), en dat werkt naar tevredenheid. Sinds ca. 1 jaar heb ik er ook "bellen via de kabel" erbij, zo'n pakket waar je voor €20,- een hele maand kunt bellen.

Het enige wat nu blijkt is dat regelmatig ineens, midden in een gesprek,
de verbinding wegvalt...tja daar sta je dan.
Nu maar weer terugbellen (voor zover als dat gaat) en maar uitleggen wat er gebeurt is...vooral als je lang in de wacht hebt gestaan ergens is dat bijzonder vervelend.

Essent beweert er niks aan te kunnen doen: "alles werkt naar behoren"
Sinds enige tijd is nu ook de nummerherkenning weggevallen, maar ook dat zal wel weer aan mij liggen...ander telefoontoestel maakt geen verschil..zijn er meer mensen met deze klachten...graag een reactie

bedankt!

pvd

Re: [b]Bellen via de kabel via Essent[/b]

Ongelezen bericht door pvd »

Even een correctie.

@Home is geen eigendom meer van Essent. Essent levert alleen nog maar electriciteit en gas.

Overigens maak ik ook gebruik van @home internet regelmatig + basisbellen en dat bevalt mij goed. Ik heb geen last van de door u beschreven storingen.

Is uw internet wel stabiel, of valt de internetverbinding ook af en toe weg? Misschien moet u toch nog maar eens contact leggen met de klantenservice en om een nieuw modem vragen? Misschien is ook de kabelverbinding beschadigd. In het geval dat dat buitenshuis is, dan is het voor de verantwoordelijkheid van @home. Ligt het probleem in huis dan is het uw verantwoordelijkheid.

pvd

dantimferan

Re: [b]Bellen via de kabel via Essent[/b]

Ongelezen bericht door dantimferan »

Hallo pvd,

bedankt voor de tips...fijn voor jou dat daar alles Ok werkt.

de kabel buiten is 2 jaar geleden al gerepareerd, toen had ik konstant storingen met internet..dat is verholpen
Dat met een ander Modem kan ik eens proberen..

gr. fer

Gesloten