LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Slechte service Nokia reden om geen Nokia te kopen[/b]

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

De Nokia service is de afgelopen jaren verslechterd

Peiling eindigde op 04 okt 2007 23:11

Ja
3
50%
Nee
3
50%

Totaal aantal stemmen: 6

intermediair

[b]Slechte service Nokia reden om geen Nokia te kopen[/b]

Ongelezen bericht door intermediair »

*zucht*

Sinds mei heb ik een kapot Nokia toestel. Na een firmware upgrade werkte bluetooth ineens niet meer. Een ander toestel en reparatie, eerst door Orange en later 2 keer door Nokia zelf hebben een slecht werkende Nokia telefoon opgeleverd. Het toestel is na de laatste reparatie nog steeds niet binnen. Ik kan 0900 202 6055, mijn dossiernummer en de stem van de dame van naverkoop dromen maar wat ik erbij krijg is een niet werkend Nokia toestel. Het ergste vind ik dat er keer op keer verwachtingen worden gewekt en zelfs toezeggingen worden gedaan maar ze komen ze niet na. Als ik vandaag, een maand na de laatste ontvangst door Nokia (! 1,5 week na inzending) nog steeds geen werkend toestel zou hebben, dan zou ik via het hoofdkantoor een nieuwe krijgen. Vandaag het bericht dat hij met spoed gemaakt is en ze hem weer terugsturen. Dan heb ik hem dus over 2 weken want hij komt van zgn. level 3, de externe Nokia dienst. Ze zullen je auto zo onder garantie repareren. 5 maanden later werkt die nog niet! Dat is toch abnormaal.

Hoewel ik al volgens mij al 20 jaar Nokia gebruik, de 1e was een versjouwbare ATF1 adviseer ik geen Nokia mobieltjes meer te kopen. Besef dat een toestel ook kapot kan gaan en als de service zo abominabel slecht is als bij Nokia dan koop je nooit meer een Nokia.

Herkennen jullie deze slechte service van Nokia?

queenfan

Re: [b]Slechte service Nokia reden om geen Nokia te kopen[/b]

Ongelezen bericht door queenfan »

eeeeeeh nee, ik heb ook altijd Nokia, heb een keer een uitstap gemaakt naar Samsung, Ericsson en daarna nog een Sony Ericsson.

Ik heb vooral heel veel problemen gehad met de Samsung daarom wil ik ook nooit geen Samsung meer.

Maar met Nokia heb ik nooit geen progblemen gehad, 1 keer een probleem met een testel gehad en 6260.
Dit toestel had veel problemen maar ben een paar keer naar een Nokia service point geweest.
Iedere keer is het netjes gerepareerd.

pioneer2011

Re: [b]Slechte service Nokia reden om geen Nokia te kopen[/b]

Ongelezen bericht door pioneer2011 »

Heb een Nokia E7 die binnen 25 dagen defect was.
Infonummer van Hi vertelde me, geen probleem ga naar een hi winkel en u kunt een swap uitvoeren. Bij de winkel, nee hoor mijnheer alleen binnen 8 dagen kunnen we een swap uitvoeren.
Nokia care centre, nee hoor doen we niets aan, u kunt hem bij ons brengen voor reparatie.
Verkeerde informatie van helpdesk HI en een slechte nokia.
Ik heb alle communicators gehad en altijd was de eerste binnen een aantal dagen cq maanden defect, altijd was er een swap mogelijk en nu niet. Dus voor mij nooit geen nokia meer.

Gesloten