LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bah scarlet.....trage facturering

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
carla vdk

bah scarlet.....trage facturering

Ongelezen bericht door carla vdk »

ik ben zo boos op scarlet. ze hebben mij helemaal uitgekleed en in mijn onderbroek gezet. Ik bel via scarlet sinds juli. ze hebben elke maand alleen maar de abonnementskosten in rekening gebracht en pas in februari alle overige belkosten in rekening gebracht, dus over de periode juli tot en met februari. Dat betekende dus dat ik zo maar even bijna 400 (!) euro moest gaan bijbetalen.

Deze gang van zaken is heel normaal vindt scarlet. Een ander bedrijf zorgt voor hun trage facturering, vandaar.

Bah scarlet. :evil:

zijn er nog meer mensen die op deze wijze in hun onderbroek gezet zijn?

carla vdk

Re: bah scarlet.....trage facturering

Ongelezen bericht door carla vdk »

bij deze de brief die ik scarlet stuurde.....natuurlijk kreeg ik een reactie van lik-me-vestje....en die trage facturering zal ook wel blijven....misschien moet ik toch maar overstappen naar een ander

Geachte mevrouw, meneer,

Bij deze wil ik mijn onvrede wat betreft de facturering duidelijk kenbaar maken.

U heeft mij financieel uitgekleed en in mijn onderbroek gezet. Mag ik nu ook RTL-Boulevard gaan presenteren?

Ik ben Scarlet-abonnee sinds juli 2004. Elke maand ontving ik een rekening voor de abonnementskosten, deze heb ik steeds netjes betaald.

Ik werd echter onaangenaam verrast door een rekening van 383,61euro. U snapt dat ik hier erg van schrok, het gaat immers om een flink bedrag, dat moeilijk ineens te betalen is. Om deze reden heb ik een specificatie van de belkosten gevraagd en wat bleek: dit waren alle kosten die nog niet in rekening waren gebracht vanaf juli.

Het gaat dus om een periode van juli 2004 tot en met februari 2005

Ik vraag me dus af wat de reden is dat dit niet eerder in rekening is gebracht. Als dit eerder in rekening was gebracht, dan was het nu niet zo'n hoge rekening. Een dame van uw telefonische klantenservice vertelde mij dat dit de normale gang van zaken is in uw bedrijf. Ze verwees mij hierbij naar het onderschrift op elk factuur dat zegt 'door onvoorziene omstandigheden......op uw rekening vermeld staan'.
Dit heeft niets met onvoorziene omstandigheden te maken, dit is een structurele manier van handelen. Ik vind dit een zeer lakse manier van factureren. Ronduit schandalig dat uw administratie zo ver achter loopt en dat u klanten op deze wijze zo laat schrikken.

Ik verwacht van u dat dit in de toekomst niet meer gebeurd, en dat de facturen tijdig bijgewerkt worden.

Daarbij verwacht ik een antwoord op dit schrijven van u,

in afwachting,

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je hebt toch al die maanden wel gezien dat alleen de abonnementskosten in rekening werden gebracht?
Je weet dan toch dat je ook nog wel een rekening voor de belminuten zal krijgen?
Je houdt daar dan toch al rekening mee?

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en kunt u op het volgende adres vinden:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=25146

TROS Radar Internetredactie

Gesloten