LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Batterij Samsung Galaxy S6 Edge snel leeg

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Roasch

Batterij Samsung Galaxy S6 Edge snel leeg

Ongelezen bericht door Roasch »

Beste 
ik heb een samsung s6edge waarvan het abonnement afgelopen 9 januari verliep. Via mobiel.nl een Hollans nieuwe abonnement. Vanaf ca september / oktober 2017 werd de levensduur van mijn telefoon plots enorm kort. Ik moest minimaal 2x per dag mijn telefoon opladen. Samsung gecontacteerd en instellingen nagelopen. Terug gezet naar fabrieksinstellingen en een volledige reset gegeven, maar hielp allemaal niets. Omdat mijn abonnement bijna afliep begon mobile.nl te bellen voor een nieuw abonnement. Gaf aan ik zelf wel keek naar een abonnement. Uiteindelijk hebben ze een keer of 3 gebelt en brieven gestuurd. Deze heb ik helaas niet meer. Omdat de batterij snel leeg liep heb ik via een telefoon winkel mijn batterij laten vervangen a 75euro dit hielp bij de eerste keer niet en een 2e keer laten vervangen. Ook dat hielp niet. Uiteindelijk heb ik een nieuw 1 jarig abonnement verlengt bij Hollands nieuwe. Mijn telefoon bleef ik minimaal 2x per dag opladen. Vanaf 9 januari ging mijn nieuwe abonnement in bij Hollands nieuwe! Raar maar waar, maar vanaf die dag gaat de batterij van mijn telefoon weer net zo lang mee als daar voor.....
Vraag. Kunnen providers er voor zorgen dat de levensduur van de batterij beperkt word, in de hoop dat je een nieuwe telefoon met abonnement aanschaft ipv alleen he abonnement verlengt. Ik vindt dit zelf erg verdacht.

Hebben jullie hier ook ervaringen mee?

Graag zie ik uw reactie tegemoet
Met vriendelijke groet 

sylvesterb

Re: Batterij Samsung Galaxy S6 Edge snel leeg

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Nee dat kunnen telecom providers niet, wel kan het zijn dat een update het probleem mogelijk heeft opgelost.

Gesloten