| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] batterijen garantie
-
marianne.brand
batterijen garantie
Ik heb sinds anderhalf jaar een HTC HD2 plus abonnement by Hi. Na een paar uur is mijn batterij leeg of mijn telefoon gaat spontaan uit (lege batterij) Hi gebeld, maar onbeschofte medewerker beweerde dat er maar 6 mnd garantie op zit en 1 jaar fabrieksgarantie, maar ik moet zelf contact zoeken by HTC. Volgens mij is dat niet zo, want ik heb hem via Hi in mijn bezit gekregen en zit er volgens mij ook 2 jaar fabrieksgarantie op. Dit vertelde ik de medewerker en zijn antwoord was, dat hij die discussie niet met mij aanging en klapte vervolgens de hoorn op de haak.Onbeschof. Wie heeft er ervaring en weet hoe het zit met de batterijen garantie en een e-mail adres van de klantenservice van Hi.
Re: batterijen garantie
Op accu's zit inderdaad maar 6 tot 12 maanden garantie.
De levensduur van die accu's takelt na 12 maanden al af, tot ongeveer 2 a 2,5 jaar.
Dus na 2 a 2,5 jaar dient de accu vervangen te worden.
De medewerker van Hi heeft wel degelijk gelijk.
De levensduur van die accu's takelt na 12 maanden al af, tot ongeveer 2 a 2,5 jaar.
Dus na 2 a 2,5 jaar dient de accu vervangen te worden.
De medewerker van Hi heeft wel degelijk gelijk.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Batterijen zijn in algemeen ind 3 tot 6 maanden garantie.
Weet niet of je van alles aan hebt staan in je gsm, zoals bluetooth, gps, etc etc etc deze vreten stroom.
Ik zet bv alleen bluetooth, gps oid als ik het nodig hebt.
Of gebruik je heel intensief bv games, veel applicaties?
Via Hi.nl kun je een webklacht indienen knopje contact.
Weet niet of je van alles aan hebt staan in je gsm, zoals bluetooth, gps, etc etc etc deze vreten stroom.
Ik zet bv alleen bluetooth, gps oid als ik het nodig hebt.
Of gebruik je heel intensief bv games, veel applicaties?
Via Hi.nl kun je een webklacht indienen knopje contact.
Het is vrij gebruikelijk dat de batterij van een telefoon na anderhalf jaar veel van z'n capaciteit heeft verloren. Om dat te verbeteren moet er eerst een andere batterijtechnologie worden uitgevonden.
PS: opmerkingen over het "onbeschoft" zijn kan je beter niet gebruiken. Dat is jouw interpretatie en het voegt niets toe aan de discussie.
PS: opmerkingen over het "onbeschoft" zijn kan je beter niet gebruiken. Dat is jouw interpretatie en het voegt niets toe aan de discussie.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Hoezo beter niet gebruiken, heeft deelgemaakt van het gevoerde tel gesprek / discussie dus voegt wel degelijk toe.GJvdZ schreef:PS: opmerkingen over het "onbeschoft" zijn kan je beter niet gebruiken. Dat is jouw interpretatie en het voegt niets toe aan de discussie.
Zou ik ook onbeschoft vinden.Dit vertelde ik de medewerker en zijn antwoord was, dat hij die discussie niet met mij aanging en klapte vervolgens de hoorn op de haak
-
marianne.brand
Hartelijk dank voor de diversen reacties. Alleen is het termijn voor de garantie mij niet helemaal duidelijk,want als ik nieuwe en originele nieuwe batterij googled staat er bij 2 jaar fabrieksgarantie. ik heb er in ieder geval even een mailtje naar HTC over gestuurd.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Meestal staat vermeld in de handleiding dat battarijen een garantie van ... maanden hebben.
2 jaar heb ik nog nooit ergens meegemaakt, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
2 jaar garantie zal naar mijn mening slaan op het toestel.
Benieuwd wat de reactie van HTC wordt.
2 jaar heb ik nog nooit ergens meegemaakt, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
2 jaar garantie zal naar mijn mening slaan op het toestel.
Benieuwd wat de reactie van HTC wordt.
Okey hoe zit dit bij een Nokia N8?? Hier zit de accu compleet ingebouwd
en kan je niet zelf vervangen.Deze zou je dan moeten opsturen en ben je
je N8 zomaar een paar weken kwijt en dat enkel voor de accu !
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Wolter32 schreef:Okey hoe zit dit bij een Nokia N8?? Hier zit de accu compleet ingebouwd
Hoezo opsturen? Ik heb een x10 mini waarbij de accu ook is "ingebouwd" maar je kan deze wel degelijk zelf vervangen als nodig is, zij het omslachtig.
ff google voor een Nokia leert mij o.a dit: Kon je zelf toch ook wel vinden?
http://www.allaboutphones.nl/nieuws/490 ... angen.html
http://www.gsmpedia.nl/nokia/nokia-nieu ... gen-worden
Dat snap ik, omslachtig, maar als je dat binnen garatie doet vervald deze en dat wil je niet dus moet je hem wel opsturen.Vind ik het enige nadeel van de X8.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Wolter32 schreef:Dat snap ik, omslachtig, maar als je dat binnen garatie doet vervald deze en dat wil je niet dus moet je hem wel opsturen.Vind ik het enige nadeel van de X8.
Aah, dat zij je net niet in je vorige post. Inderdaad tijdens garantie lijkt mij ook nogal kloterig als vervangen moet worden.
Bestaan die Nokia steunpunten nog'? Vroeger had je die en kan je wellicht daar laten vervangen.
Laatst gewijzigd door Teunbosseman op 06 jun 2011 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou om eerlijk te zijn wist ik zowiezo niet eens dat die er waren
want heb ze nog nooit nodig gehad. Zolang ik mobiel bel (15+ jaar)
alleen maar Nokia gehad. Heb het ook nu niet nodig maar vroeg het me gewoon af want dit is de eerste Nokia waarbij je zelf de accu niet vervangen
kan omdat deze zit ingebouwd.
alleen maar Nokia gehad. Heb het ook nu niet nodig maar vroeg het me gewoon af want dit is de eerste Nokia waarbij je zelf de accu niet vervangen
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Wolter32 schreef:Nou om eerlijk te zijn wist ik zowiezo niet eens dat die er waren
Je kan hem wel vervangen maar is omslachtig, heb je de links gegeven
Weet dat in A'dam er vroeger enkele zaten, evenals in Amersfoort......maar weet niet of nog bestaat tegenwoordig.