Hallo allemaal,
Graag zou ik willen weten of er meer mensen zijn net zoals ik die problemen hebben met het batterijenklepje van de Siemens C35i. Ik heb de telefoon inmiddels een jaar, en ben al bezig met het 3e klepje. De eerste is kapotgegaan, waarna ik met Siemens heb gebeld. Ze hebben toen gratis een nieuw klepje opgstuurd. Dit vind ik heel redelijk. Een paar maanden later begaf ook dat klepje het. Toen weer gebeld, maar kreeg toen te horen dat ik een nieuwe kon bestellen voor iets meer dan 30 gulden. Dat leek me toch wel heel erg veel voor een onnozel stukje plastic. Via via heb ik nu toch een nieuw klepje, en nu maar hopen dat deze wel heel blijft, want elke keer breken ze af bij het lipje.
Mijn vraag is dan dus ook of er meer mensen zijn met deze problemen, en hoe zij zijn geholpen door Siemens,
Met vriendelijke groet,
Paul Budding
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Batterijenklepje Siemens C35
Re: Batterijenklepje Siemens C35
Paul,
Naast mijn probleem met mijn batterij (gesprekstijd na volledig opladen nog slechts 10 tot 15 minuten) heb ik dit probleem inmiddels ook 1 keer gehad. De BelCompany winkel in mijn stad heeft mij aan een nieuw klepje geholpen.
Hmm, als ik dit allemaal zo lees, concludeer ik wel dat ik een gruwelijke miskoop gedaan heb :( 470 gulden...
Naast mijn probleem met mijn batterij (gesprekstijd na volledig opladen nog slechts 10 tot 15 minuten) heb ik dit probleem inmiddels ook 1 keer gehad. De BelCompany winkel in mijn stad heeft mij aan een nieuw klepje geholpen.
Hmm, als ik dit allemaal zo lees, concludeer ik wel dat ik een gruwelijke miskoop gedaan heb :( 470 gulden...
Bij sommige winkels is dit probleem inderdaad op te lossen. Het probleem met de batterij heb ik ook gehad. Bij mij is de gesprekstijd aanzienlijk verlengd door de telefoon elke dag te ontladen en weer op te laden. Lijkt een beetje raar, maar het help echt heel erg!! Van 5 minuten spreektijd kon ik later weer anderhalf uur bellen. Bedankt trouwens voor je reaktie! Ben dus niet de enige...
Ik heb ook een c35 en inderdaad bij mij is ook het klepje stuk. Ik heb er maar een gewoon een stukje plakband op geplakt
Ook bij mijn C35i is het klepje na net 2 jaar gesneuveld. Vlgs. Siemens (veel EUR per gesprek) kan ik een nieuwe bestellen. Dus maar met plakband gefixed.
In het begin problemen met bereik, 2 van de 4 streepjes ontvangst bij Vodafone. In een andere GSM 4 van de 4 streepjes, ook bij Vodafone.
GSM naar Siemens Zoetermeer gebracht, ik zou de volgende dag 2 wk op vakantie gaan. Ze zijn er een uur mee bezig geweest; er bleek bij navraag een nieuwe printplaat in gezet te zijn. Thuis gekomen bleek dat ik een ANDERE GSM mee terug had gekregen, deze had een andere IMEI nummer. Zeg dat dan ook Siemens! Eerst een C25 gehad, nu een C35i, maar voor mij nooit meer Siemens, helaas ....
In het begin problemen met bereik, 2 van de 4 streepjes ontvangst bij Vodafone. In een andere GSM 4 van de 4 streepjes, ook bij Vodafone.
GSM naar Siemens Zoetermeer gebracht, ik zou de volgende dag 2 wk op vakantie gaan. Ze zijn er een uur mee bezig geweest; er bleek bij navraag een nieuwe printplaat in gezet te zijn. Thuis gekomen bleek dat ik een ANDERE GSM mee terug had gekregen, deze had een andere IMEI nummer. Zeg dat dan ook Siemens! Eerst een C25 gehad, nu een C35i, maar voor mij nooit meer Siemens, helaas ....
Paul,
Ik heb ook problemen gehad met het batterijenklepje van mijn Siemens S35. In mijn geval was het mijn eigen schuld omdat ik uit verveling met het klepje ging schuiven waarna het lipje afbrak. In de eerste instantie ben ik naar een winkel gegaan en heb er een nieuw klepje op laten zetten. Toen ik bij de kassa hoorde dat ik er ruim 20 euro voor moest betalen heb ik de koop maar laten zitten. met dubbelzijdig tape op de batterij vastgeplakt was toen de perfecte oplossing. Verder nooit problemen gehad met Siemens, hun service en heb nu een S55 met een prima batterijenklepje... ;) een beetje zinloze bijdrage
Ik heb ook problemen gehad met het batterijenklepje van mijn Siemens S35. In mijn geval was het mijn eigen schuld omdat ik uit verveling met het klepje ging schuiven waarna het lipje afbrak. In de eerste instantie ben ik naar een winkel gegaan en heb er een nieuw klepje op laten zetten. Toen ik bij de kassa hoorde dat ik er ruim 20 euro voor moest betalen heb ik de koop maar laten zitten. met dubbelzijdig tape op de batterij vastgeplakt was toen de perfecte oplossing. Verder nooit problemen gehad met Siemens, hun service en heb nu een S55 met een prima batterijenklepje... ;) een beetje zinloze bijdrage