T-mobiel
t.a.v. de directeur Klantenservice/ Klantenbedrog
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Betreft: foutieve en te hoge rekeningen / contractbreuk
Geachte heer
Naar aanleiding van de factuur ( ) heb ik u een brief geschreven waarin ik u heb laten weten deze rekening te hoog te vinden gezien het feit dat ik niet te veel telefoneer. Ik heb u ook beschuldigd van contractbreuk omdat u op uw webesite niet de rekeningoverzicht had geplaatst zoals in het contract staat. Als reactie hierop stuurde u mij een brief waarin u aangaf het probleem niet te kunnen oplossen een fooi van € 5,- voorstelde als compensatie. Door mij te hoge rekeningen te sturen vermoedde ik dat u de 80 miljoen boete die het NMM u heeft opgelegd wegens illegale afspraken met uw concurrenten en dus oplichterij en het uitmelken van de consumenten probeert terug te verdienen. Mijn sterke vermoeden is ook dat u de korting die u gaf (geen aansluitingskosten) probeert terug te verdienen door illegaal de kosten te verhogen.
Ook de twee facturen daarna ( ) zijn te hoog in vergelijking met mijn belgedrag dat ik nu bijhoud.
U begrijp dat ik het met deze wanpraktijken niet eens ben. Ik begrijp niet dat u in klare licht diefstal pleegt. Bovenstaande schijnt niet genoeg te zijn want u stuurt mij nog steeds rekeningen van een abonnement dat al lang opgezegd is. Wat een oplichterij en wat een baan hebt u dat u daarop moet toezien. Bah!
Dat is natuurlijk mijn fout dat ik mijn abonnement bij zo’n smerige bedrijf heb gekocht. Nu het contract nog niet opgezegd kan worden verzoek ik om het volgende:
· Een onderzoek te doen naar de berkeking van mijn belminuten
· Mij specificaties op te sturen van de drie laatste nota’s
· Mijn geblokkeerde telefoon onmiddellijk te activeren
· Mij te informeren hoe ik bij u kan informeren over mijn beltegoed
De drie laatste facturen zal ik onder protest en met behoud van alle rechten op uw rekening overmaken. Ik geeft u drie weken de tijd (tot 20 april 2003) om op bovengenoemde vragen in te gaan. Mocht u in gebreke blijven dat zal ik u verzoeken om mijn contract op te beëindigen. Darnaast zal ik de teveel betaalde gelden van u terug vorderen.
U begrijp dat u zal melden bij de consumentenbond, de consumenten organisatie en in het openbaar zeer negatief over u zal uitspreken. En er volgt binnenkort een beroep bij de geschillen commissie.
Wat een smerige organisatie is dit geworden.
A
i.a.a. consumentenbond
wordt geplaatst op de site van Trosradar.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bedroeg van T-Mobile
Re: Bedroeg van T-Mobile
Ja ja dat zal allemaal wel.. je maakt van een mug een olifant en van je verhaal klopt helemaal niks van.. man je vergelijkt een doos met een auto !!!!!!! dat kan toch niet.. en die argumenten ?? contractbreuk ? aansluitkosten... ?? weetje je ben niet slim !! :)
Re: Bedroeg van T-Mobile
eea is niet erg gefundeerd, maar als de kosten te hog zijn moet je een specificatie opvragen. Het gebeurt bij TM soms dat ze gesprekken met de klantenservice (1200, gratis) als 0900 registreren dat ik duur, succes