LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beeindiging contract door Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hellen1967

Beeindiging contract door Vodafone

Ongelezen bericht door hellen1967 »

Op 30 november 2008 ontvang ik een schrijven van Vodafone dat ik achterloop met mijn betaling(en). Dat klopt, ik heb 1 rekening ondanks herinnering (je krijgt dan ongeveer 3 weken de tijd om de rekening alsnog te betalen voordat telefoon wordt geblokkeerd) te laat betaald.

Het gaat om een totaalbedrag van 164,64 (oktober + november) waarbij de gemakshalve door Vodafone de maand november al bij is opgeteld, terwijl het betalingstermijn nog niet verstreken is. Ik weiger hier aan mee te werken en betaal alleen de rekening van oktober en wil de rekening van november betalen als ik een herinnering krijg.

In de tussentijd krijg ik geen herinnering, geen sms-jes (waar je echt gestoord van wordt), hoor helemaal niets van Vodafone. Ik kan dus niet bellen maar okee. Vervolgens wil ik de rekening betalen binnen de herinneringstermijn van 3 weken en wat blijkt? Ik heb helemaal geen verbinding met Vodafone, herkent sim-kaart niet etc. Ik verbleeft toen in het buitenland ivm de feestdagen en kon geen actie ondernemen.

Nu krijg ik een schrijven van Vodafone dat het contract is beeindigd en dat ik eventjes 252 euro wil overmaken.

Mag dit zomaar? Moeten vodafone niet bij de eerst aanmaning waarop onterecht aanspraak wordt gemaakt op de betaling van november waarbij de betalingstermijn nog niet is verstreken mij niet een andere herinnering sturen? Vooral omdat een deel van de aanmaning wel is voldaan door mij......

Mogen ze opeens van al hun opgestelde regels afwijken zoals betalingstermijn bij herinnering etc. etc.?

WEBRELATIONSAA

Re: Beeindiging contract door Vodafone

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

hellen1967

Ongelezen bericht door hellen1967 »

Via deze site heb ik een reactie ontvangen van Vodafone en mijn probleem per mail voorgelegd.

Binnen 1 dag ontving ik een reactie en werd ik teruggebeld door de afdeling Klachtenbehandeling.

Het een en ander was niet goed gegaan, rekening december stond alleen nog open. Als ik deze per ommegaande zou betalen dan zouden beide toestellen weer aangesloten worden, zonder de deblokkeringskosten. Een voorwaarde was dat het abonnementsgeld automatisch geincasseerd wordt per maand.

Prima geregeld dus!!! Vodafone, bedankt voor het snelle reageren en het meewerken aan een oplossing!!!

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Tip: bel volgende keer ook eens de klantenservice ;).

Maar goed.. fijn dat het is opgelost!

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

nee Big-V het altijd makkelijker om eerst te klagen bij een forum als dit en dan pas eens te bellen naar en klanten service :lol: :lol: 8)

areyouben

Ongelezen bericht door areyouben »

Door de Vodafone klantenservice kom je uiteindelijk toch wel op dit forum terecht.

Gesloten