Begin niet aan een mobiel abonnement van HI, de service is echt beneden de maat en de prijzen veel te hoog!
Ik ben al jaren klant (8 jaar inmiddels) maar daar geven ze totaal niet om.
Mijn mobiele abonnement loopt binnenkort af en zoals gebruikelijk kan je dan verlengen en krijg je een speciale aanbieding. Ik wil graag de Samsung Galaxy SII en via de Telefonische Verkoopservice kon ik deze telefoon krijgen bij een 1-jarig abonnement (HI-messaging € 37,50) voor een bijbetaling van € 279,95. Ik zei dat ik eerst verder wilde kijken voordat ik een beslissing nam.
Ik kwam toen bij een andere site waar ik precies hetzelfde abonnement heb en waar ik als nieuwe klant maar € 213,= hoef bij te betalen. Ik een mail sturen met onderstaande en ook vermelde ik dat ik voor € 37,50 maar 120 belminuten/sms en 400 MB krijg terwijl ik bij bijvoorbeeld T-mobile voor € 34,50 200 minuten/sms en onbeperkt internet krijg.
De reactie was als volgt:
Helaas is het niet mogelijk om middels deze weg de aanbieding te verbeteren. Hiervoor dien je dan ook contact op te nemen met de Telefonische Verkoopservice via 0800-0346. Excuses voor het ongemak.
Ik dus weer bellen voor een aanbieding. Meneer, als u deze telefoon wilt met dit abonnement kost de telefoon € 359,95. Huh?? vorige keer was dit anders. De mevrouw kon dit helaas niet veranderen.
Ik dus weer een mail sturen want via de verkoopservice kwam ik er niet. De reactie was als volgt:
Je geeft aan dat de aanbieding die gedaan is, is veranderd. Ik snap dat dit vervelend is. Excuses voor het ongemak. Helaas kan ik aan de aanbieding geen verbetering toebrengen.
Dit kan toch niet?? al jaren klant, abonnementen zijn ineens veranderd en duurder geworden, aanbiedingen die gedaan worden, zijn ingetrokken en nieuwe klant zijn veel goedkoper uit dan bestaande klanten (weliswaar via een andere site).
€ 359,95 - € 213 = € 146,95 duurder.. ik vind het echt schandalig en stap dus met alle liefde over.. wat een service
Met vriendelijke groet,
Ruud