LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bel tegoed niet terug bij overstap naar abonnement.
-
Bel tegoed niet terug bij overstap naar abonnement.
Na Jarenlang prepaid bellen ben ik nu overgestapt op een abonnement. Nu krijg ik mijn beltegoed niet terug. Dit geld volgens berichten bij alle providers. I.V.M. ander werk moest ik overstappen op een abonnement maar moest ik kort voor het ingaan nog wel zorgen dat ik voldoende saldo op mijn prepaid had. Is dit geen diefstal of onrechtmatig toe eigenen van andermans geld?
Re: Bel tegoed niet terug bij overstap naar abonnement.
Voorheen waren er nog wel maar nu is het vaak lage bedrag onder de €10,- niet rendabel om over te zetten, administratie kosten zijn hoger helaas....
Het ligt er een beetje aan wat je doet, zet een bestaand Prepaid nummer over naar een abonnement vervalt inderdaad vaak het beltegoed na deze omzetting. Dit wordt in de regel ook duidelijk aangegeven. Advies is dus altijd eerst het tegoed opmaken.
Had je echter een abonnement genomen met een nieuw nummer was de prepaid kaart gewoon blijven werken en was er verder niets met het saldo gebeurt.
Had je echter een abonnement genomen met een nieuw nummer was de prepaid kaart gewoon blijven werken en was er verder niets met het saldo gebeurt.
U kunt het beltegoed toch nog gewoon gebruiken? Gewoon een kwestie van even de oude SIM kaart in je telefoon zetten
-
Wat Jefdus zegt: gewoon opmaken. Je hebt het beltegoed gekocht en mag er mee doen wat je wilt. Als je een half brood over hebt kan je dat toch ook niet terugbrengen als je naar een andere bakker overstapt?
Kan dat ook als je je nummer meeneemt naar het abbo?renewouters schreef:Wat Jefdus zegt: gewoon opmaken. Je hebt het beltegoed gekocht en mag er mee doen wat je wilt. Als je een half brood over hebt kan je dat toch ook niet terugbrengen als je naar een andere bakker overstapt?