Hallo,
Onlnags belde ik internationaal via toegangsnummer 0900-0147. Hiermee kun je normaal gesproken goedkoop naar het buitenland bellen.
De kosten lopen via de KPN telefoonrekening.
Maar de kosten waren heel hoog, KPN vertelde mij na onderzoek dat de Belknaller een storing had in de computer waardoor ik doorverbonden werd met het directe nummer buitenland want 2,70 kost per minuut.
Ik heb op de site van belknaller gegeken maar kon geen telefoonnummer vinden om ze te bellen.
Wat kan ik hieraan doen? Hoe kan ik me geld terugkrijgen?
Jaouad
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belknaller
Re: Belknaller
Heb je de klacht al doorgestuurd via de website? Dat zou ik namelijk meteen doen. Klik op 'de klantenservice' in het menu en je kunt daar je klacht versturen. Dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn staat daar ook uitgelegd:
Omdat we onze kosten (en zo de tarieven) zo laag mogelijk willen houden, hebben we bewust geen telefonische helpdesk.
Laat je even weten hoe het afloopt?
Omdat we onze kosten (en zo de tarieven) zo laag mogelijk willen houden, hebben we bewust geen telefonische helpdesk.
Laat je even weten hoe het afloopt?
Ik heb contact gehad met KPN en met belknaller, ze zeggen allebei dat de fout bij de ander ligt en dat ze me niet kunnen helpen.
Is er een externe partij waarbij je een dergelijke klacht kunt melden?
Is er een externe partij waarbij je een dergelijke klacht kunt melden?
Je zou je klacht neer kunnen leggen bij consuwijzer. Mochten zij het niet voor je kunnen oplossen dan zullen ze in ieder geval wel advies kunnen geven over hoe verder te handelen.