Ik ben al geruime tijd klant bij pilmo, maar elke keer hebben zij weer andere regels en sluiten je af zonder dat daar aanleiding voor is.
Nu is mijn vraag kan dit zo maar en zijn er nog meer mensen die hier last van hebben.
Verder is de helpdesk van pilmo niet of slecht te bereiken en als je ze belt kost dat 40 cent per minuut en je bent eerst 10 minuten aan het wachten voor dat je iemand aan de lijn krijgt.
Ook het feit dat ze zomaar bedragen van de rekening afschrijven zonder dat je daar bericht over krijgt en op tijden dat er niet eens betaald hoeft te worden.
Verder kan je heel moeilijk naar buiten bellen want dan wordt vaak het nummer niet herkent.
Dus wie heeft hier nog meer last van en wie kan mij helpen om de juiste weg te bewandelen zodat ook pilmo eens aan gepakt kan worden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bellen met PILMO.com
-
??
Re: Bellen met PILMO.com
Ik heb zelf ook Pilmo en ik heb er geen problemen mee. Afschrijvingen zijn altijd netjes aangekondigd (e-mail); ik ben nog nooit afgesloten en bellen gaat goed (tip: probeer eens een ander toestel).
-
ikke1234a1
Nou ik heb diverse toestellen geprobeert en heb nu een nieuwe toestel en dat blijft gewoon niet goed gaan.
-
??
Bel de helpdesk eens. Ze hebben toen bij mij een soort 'tap' op de lijn gezet zodat ze konden zien waar het mis ging. Ik kreeg toen in de gaten dat het aan mijn toestel lag (en dat klopt, met een andere foon werkt het perfect!) maar wellicht is er bij jou een andere oorzaak.
Anders kun je ze ook gewoon mailen met je probleem. Reactie is meestal vrij snel.
Anders kun je ze ook gewoon mailen met je probleem. Reactie is meestal vrij snel.