| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bellen met zonnet (of andere internet provider)?
-
Sonja Smit
bellen met zonnet (of andere internet provider)?
Ik zie steeds een advertentie dat wanneer je een adsl abonnement neemt op zonnet je voor 30 euro per maand je onbeperkt kunt internetten én bellen. (bellen binnen Nederland).
Ik wil mijn huidige provider niet zomaar opzeggen, maar dat onbeperkt bellen staat me wel aan, maar werkt het in de praktijk ook, en betaal je dan even zo goed je telefoon abonnement van KPN ernaast?
Vraag dus (voor wie er ervaring mee heeft), gratis bellen met een internetprovider, leverd dat problemen op of zou iemand me het aanraden?
Alvast bedankt.
Ik wil mijn huidige provider niet zomaar opzeggen, maar dat onbeperkt bellen staat me wel aan, maar werkt het in de praktijk ook, en betaal je dan even zo goed je telefoon abonnement van KPN ernaast?
Vraag dus (voor wie er ervaring mee heeft), gratis bellen met een internetprovider, leverd dat problemen op of zou iemand me het aanraden?
Alvast bedankt.
-
Gast
Re: bellen met zonnet (of andere internet provider)?
Is het dan niet voordeliger om op de kabel te gaan? Ik namelijk voor 19 euro per maand 24 uur per dag op internet als ik wil. Ik vind 30 euro dan wel erg veel.
-
hans verbaan
Als je belt met zonnet blijft je KPN abonnement gewoon doorgaan met de rekening voor inbellen naar internet, 0900 betaalnummers e.d.
Voor de andere nummers krijg je korting via zontel ( 30%) Je bent dus iets goedkoper uit, maar dat hangt er van af hoeveel je belt. Normaal kost onbeperkt internet (Family) via ADSL bij Zon 19,95 per maand het eerste jaar, en daarna 24,95. Dat is al een van de goedkoopste en het is 20 keer sneller dan gewoon inbellen met het snelste modem ( 56K)
Zijn je gesprekskosten dus hoger dan 10 euro per maand ( dus 20 euro op de tweemaandse rekening van KPN !) dan ben je met de nieuwe 30 euro service van Zon goedkoper uit, en je hebt supersnel internet de hele dag en zonder gebruikslimiet. Dus als je met 2 personen of meer belt en internet is het een aanrader.
Voor de andere nummers krijg je korting via zontel ( 30%) Je bent dus iets goedkoper uit, maar dat hangt er van af hoeveel je belt. Normaal kost onbeperkt internet (Family) via ADSL bij Zon 19,95 per maand het eerste jaar, en daarna 24,95. Dat is al een van de goedkoopste en het is 20 keer sneller dan gewoon inbellen met het snelste modem ( 56K)
Zijn je gesprekskosten dus hoger dan 10 euro per maand ( dus 20 euro op de tweemaandse rekening van KPN !) dan ben je met de nieuwe 30 euro service van Zon goedkoper uit, en je hebt supersnel internet de hele dag en zonder gebruikslimiet. Dus als je met 2 personen of meer belt en internet is het een aanrader.
-
neptunus1963
Ik heb ene cpmbisysteem bij UPC. Dit bedrijf heeft naast het goede internet dat ze tegenwoordig leveren ook UPC Telefonie en met een meerprijs van 7,= heb je hun € 14,95 abonnement waarbij je 's avonds en in het weekend gratuis door heel nederland kan bellen en naar buitenland bespottelijke lage prijzen. Omdat het namelijk gecombineerd hebt met internet en ook Digital TV dan betaal je maar 7,= extra en kan nog de gehele 2005 door.
misschien is dat de moeite.
Groet,
Neptunus.
misschien is dat de moeite.
Groet,
Neptunus.