LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belminuten vorige maand worden niet meegenomen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
emb

Belminuten vorige maand worden niet meegenomen

Ongelezen bericht door emb »

In juni heb ik een abonnement afgesloten via GSM Topdeal (een advertentie in het Veronica magazine) voor een T.mobile abonnement 125 minuten + 25 sms-jes -+ onbeperkt mobiel internet + Nokia C5-03.
Bij mijn eerste rekening bleek dat ik de ongebruikte belminuten kwijt was. Deze worden niet meegenomen naar de volgende maand. GSM Topdeal deelde mij desgevraagd mee dat in dit abonnement belminuten niet worden meegenomen. Dit staat niet in de advertentie en op mijn suggestie dat dit toch wel moest worden vermeld, deelde GSM Topdeal mij mee dat zij dat niet van plan zijn. Dit is volgens mij misleiding!

alfatrion

Re: Belminuten vorige maand worden niet meegenomen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik acht het toegestaan om dit in de algemene voorwaarden te regelen. De enige vraag is nu of de T.mobile kan bewijzen dat de informatiepicht is nageleefd.

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Ik heb dat abonnement ook, perfekt dat het nog kan voor deze lage prijs met toestel!
Inderdaad vervallen de tegoeden, toen ik dat abonnement bestelde was het mij wel bekend, er stond een link bij en daarmee belande ik op de T-Mobile site met tarieven welke bij het abonnement hoorde.

Zeker telefoon abonnementen moet je niet klakkeloos afsluiten.
ff verder kijken dan de lage prijs.
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/medi ... en-sms.pdf

atesli

Klik op tarieven bel&sms abonnementen en dan staat het er duidelijk genoeg.
http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/tarieven.asp

atesli

EMB ; Dit staat niet in de advertentie en op mijn suggestie dat dit toch wel moest worden vermeld, deelde GSM Topdeal mij mee dat zij dat niet van plan zijn. Dit is volgens mij misleiding!

Nu ik terug lees, dit lieg je, want immers heeft het er altijd bij gestaan.
Het enigste misleiding wat er is is jou gestarte topic.
Vind het erg kwalijk dat je een bedrijf wat prima abonnementen aanbied zo naar beneden haal omdat je zelf niet hebt gelezen.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

atesli schreef:Klik op tarieven bel&sms abonnementen en dan staat het er duidelijk genoeg.
http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/tarieven.asp
Maar dat is zo niet goed.

Wanneer de koop via de elektronische weg tot stand komt bestaat de informatieplicht uit a) de algemene voorwaarden te geven op zo'n danige wijze te geven dat b) deze door de aspirant koper zijn op te slaan zijn. De bewijslast hiervoor ligt bij de verkoper en het lijkt er op dat de AV niet op te slaan was. Om nog te zwijgen over de eerste voorwaarde.

atesli

Ik had alles wat je kan vinden via de mail gehad, voordat de koerier het toestel kwam brengen, je moet bij de koerier het contract tekenen waar ook alles nog op staat.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR

Gesloten