| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belsimpel I-phone 4 actie voor de zakelijke markt
Belsimpel I-phone 4 actie voor de zakelijke markt
Begin oktober via de website van Belsimpel een actie voor een zakelijk KPN flex abonnement (enkel abonnementskosten totaal € 15 p.m. en geen belbundel), waarbij je een gratis I-phone 4 kreeg. Hiervoor als startende ondernemer ingeschreven, ik had namelijk snel een nieuw nummer nodig. Levering was beloofd in 3-4 werkdagen. Na een week niks; e-mail eroverheen, antwoord dat het wachten is op abonnementsaccordering van KPN, maar kan elk moment geleverd worden. Tot afgelopen week telkens hetzelfde antwoord. Kreeg een e-mail dat mijn gegevens zijn afgewezen door KPN. Reden konden ze niet aangeven vanwege privacyredenen. Ze gaven wel aan dat dit kan komen doordat de onderneming nog geen drie maanden in de KvK was ingeschreven of dat er nog geen jaarrekening was gedeponeerd (een onderneming die 6 maanden is ingeschreven heeft natuurlijk ook nog geen jaarrekening gedeponeerd
).
Het geval wil dat ik vanwege de haast met een nieuw nummer eind oktober rechtstreeks bij KPN exact hetzelfde abonnement, maar dan met een HTC, heb aangevraagd. Deze is binnen 3 dagen geleverd
.
Zag ook al ergens op internet dat iemand navraag had gedaan bij KPN en dat zij geheel niet bekend zijn met deze actie.
Ik heb meer het gevoel dat Belsimpel een te mooie actie heeft neergezet en deze niet kan nakomen. Ben benieuwd of er anderen zijn met dezelfde ervaringen bij Belsimpel.
Het geval wil dat ik vanwege de haast met een nieuw nummer eind oktober rechtstreeks bij KPN exact hetzelfde abonnement, maar dan met een HTC, heb aangevraagd. Deze is binnen 3 dagen geleverd
Zag ook al ergens op internet dat iemand navraag had gedaan bij KPN en dat zij geheel niet bekend zijn met deze actie.
Ik heb meer het gevoel dat Belsimpel een te mooie actie heeft neergezet en deze niet kan nakomen. Ben benieuwd of er anderen zijn met dezelfde ervaringen bij Belsimpel.
Re: Belsimpel I-phone 4 actie voor de zakelijke markt
Heb je kpn al gebeld? Zij hebben je afgewezen, de winkel niet. Die krijgt namelijk provisie als ze een abo verkopen, die willen ze niet mislopen. Ook al lijkt de actie te mooi om waar te zijn, en lijkt het alsof de winkel je probeert af te poeieren, zij winnen er niks bij als jij geen abo neemt.
Ik weet van andere aanbieders dat je maar 1x per 2 maand een abo mag afsluiten. Maar dat zijn regels bij particulieren, en jij hebt zakelijk dus weet niet of daar dezelfde regels gelden. Maar ja, dit is natuurlijk ook een consumentenforum.
Maar bel kpn, zij wijzen je af.
Ik weet van andere aanbieders dat je maar 1x per 2 maand een abo mag afsluiten. Maar dat zijn regels bij particulieren, en jij hebt zakelijk dus weet niet of daar dezelfde regels gelden. Maar ja, dit is natuurlijk ook een consumentenforum.
Maar bel kpn, zij wijzen je af.