Voor mijn zaak heb ik een KPN Mobiel 90 bundel van € 75.63 per maand.
Voorheen was dit nodig ivm veel telefoonverkeer naar het buitenland.
Nu dit niet meer nodig is heb ik een ongebruikt tegoed opgebouwd van
€ 421.11
Helaas geeft KPN aan dat je maar een bundel terug kunt stappen per half jaar a € 65 per maand.
Dan nog krijg ik mijn bestaande ongebruikt tegoed niet op.
Bij KPN gebruiken ze eerst het nieuwe maandtegoed en dan pas als het gebruik boven de bundel uitgaat wordt het reeds bestaande tegoed aangesproken.
Op zich geen probleem ware het niet dat je opgebouwde en dus ongebruikte tegoed na 1 jaar vervalt.
Er is geen mogelijkheid om het ongebruikte tegoed over te zetten naar een van onze andere zakelijke nummers.
De enige opmerking van KPN "servicedesk" ga naar het buitenland en bel veel zodat het tegoed opgaat.
Heeft iemand dezelfde ervaring of wellicht een oplossing hiervoor?
Of blijft het gewoon "helaas pech bij KPN euro's weg?"
Graag jullie reactie,
MHM van Gulick
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beltegoed KPN Mobiel
-
MHM van Gulick
Beltegoed KPN Mobiel
Laatst gewijzigd door MHM van Gulick op 30 jun 2007 08:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Beltegoed KPN Mobiel
Elke maand wordt inderdaad eerst het nieuwe tegoed opgemaakt, daarna het overgebleven tegoed van de vorige maand enz. Het bundeltegoed van KPN Mobiel is 12 maanden houdbaar!
Dat betekend dus dat hetgeen wat 12 maanden geleden overhebt nu vevalt. Niet dat ineens alles wat je hebt opgespaart zal vervallen!!
Dat betekend dus dat hetgeen wat 12 maanden geleden overhebt nu vevalt. Niet dat ineens alles wat je hebt opgespaart zal vervallen!!
-
MHM van Gulick
Hallo RST,
Klopt maar is wel zonde geld.kosten zijn nu eerste maanden dus € 65 en € 75 dus € 140
Klopt maar is wel zonde geld.kosten zijn nu eerste maanden dus € 65 en € 75 dus € 140
Laatst gewijzigd door MHM van Gulick op 30 jun 2007 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry maar die berekening snap ik even niet 75+65=175???
Wij zijn particulieren, goed bedoelde consumenten en die zakelijke diensten, daar zijn we niet in thuis.
Tijdig een goedkopere nemen is natuurlijk beter, of een flexibeler contract.
Iedereen die teveel betaalde, zoals ik, hoeft tenminste geen dure extra minuten te betalen, ik was achteraf met dat goedkopere door bij te betalen toch duurder uit, dus wees voorzichtig...
Tijdig een goedkopere nemen is natuurlijk beter, of een flexibeler contract.
Iedereen die teveel betaalde, zoals ik, hoeft tenminste geen dure extra minuten te betalen, ik was achteraf met dat goedkopere door bij te betalen toch duurder uit, dus wees voorzichtig...
Het abonnement wat Dhr MHM van Gulick heeft afgesloten is geen zakelijke dienst, die abo wordt ook gewoon particulier verkocht.