LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beltegoed

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
docker

beltegoed

Ongelezen bericht door docker »

hallo ik ben bij t-mobile heb nog ruim 200 euro beltegoed maar daar kan ik niet aan komen
ik heb al vaak gemailt en gebeld maar ze doen er niks aan ik vindt dat stelen in december loop mijn abb af en ben dan alles kwijt wat kan ik doen ben al jaren bij t-mobile vind dit geen klantvriendelijke methode :x

berndv

Re: beltegoed

Ongelezen bericht door berndv »

Je kan je abonnement houden en opbellen. Jij hebt waarschijnlijk een te hoog abonnement genomen in verhouding to je belgedrag. Mogelijk omdat je dan de mobiel die er bij zat goedkoper kreeg.

Als je abonnement afgelopen is kan je het verlagen, dan kan je je gekochte minuten opmaken.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

berndv schreef:Je kan je abonnement houden en opbellen. Jij hebt waarschijnlijk een te hoog abonnement genomen in verhouding to je belgedrag. Mogelijk omdat je dan de mobiel die er bij zat goedkoper kreeg.

Als je abonnement afgelopen is kan je het verlagen, dan kan je je gekochte minuten opmaken.
Kan al 4 maanden voordat het afloopt. Bel wel even met de servicelijn, als je het via my t-mobile doet gaat het vaak niet goed. Ik heb het zelf ook gedaan en werkte perfect. Nu maak ik eerst het beltegoed op van de maand en dan van het totaal tegoed. Prima geregeld.

docker

Ongelezen bericht door docker »

ok ga ik proberen bedankt :wink:

Gesloten